عزم دولت انقلابی برای رسیدگی و رفع مشکلات کشور

خلیلیان با اشاره به اینکه با دستور کار قراردادن اقتصاد مقاومتی و بر اساس ظرفیت‌های داخلی می‌توانیم بسیاری از مشکلاتی را رفع یا کاهش دهیم گفت: دولت سیزدهم با پیروی از راه شهدا و مشارکت همگانی عزم خود را جهت رسیدگی به مشکلات و رفع آنها جزم کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «صادق خلیلیان» امروز (پنجشنبه ۱۸ آذر) در مراسم استقبال از پیکرهای ۵۸ شهید تازه تفحص شده که از طریق مرز بین‌المللی شلمچه وارد کشور شدند اظهار کرد: این شهدا جان خود در راه حفظ ناموس، آب و خاک و نظام مقدس جمهوری اسلامی فدا کردند تا کشور ایران مستقل، اسلامی، آباد و آزاد بماند.

 

استاندار خوزستان با بیان اینکه راهی که این شهدا در پیش روی ما قرار دادند مسئولیت‌های سنگینی را بر دوش ما گذاشته است افزود: در طول ۴۳ سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، مسیرهای پر پیچ و خمی در راه اداره کشور طی شده و دولت‌ها و مجالس مختلفی آمدند و خدماتی را ارائه کردند.

 

وی با اشاره به اینکه با دستور کار قرار دادن اقتصاد مقاومتی و بر اساس ظرفیت‌های داخلی می‌توانیم بسیاری از مشکلاتی را رفع یا کاهش دهیم اضافه کرد: دولت سیزدهم خود را خادم ملت ایران می‌داند و با پیروی از راه شهدا و استعانت از خداوند، رهبری مقام معظم رهبری، حضور مردم در صحنه و مشارکت همگانی عزم خود را جزم کرده تا به مشکلات رسیدگی کند.

 

خلیلیان با بیان اینکه با هم‌افزایی نیروها می‌توانیم به تدریج مشکلات را رفع و شاهد ایرانی آباد، آزاد، مستقل و پیرو باشیم تصریح کرد: شرط تحقق این موضوع این است که ما به مسئولیت خودمان عمل کرده و در حفظ راه شهدا و حرکت در مسیر آنها تلاش کنیم.

 

کد خبر 1125178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha