ضرورت توجه به مطالبات مردمی/ حقوق شهروندی مورد توجه قرار گیرد

حجت الاسلام ربانی نژاد با بیان اینکه حقوق شهروندی مورد توجه قرار گیرد گفت: تعامل، همگرایی و‌هم اندیشی در بین مجموعه خدمتگزاران لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام«احمد ربانی‌نژاد»ل در جلسه هادیان سیاسی سپاه رشت اظهار کرد: فرهنگ خدمتگزاری در حوزه های مختلف شاکله‌ای از انقلاب اسلامی بر مبنای نگاه دینی و مردم پایه است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه تعامل، همگرایی و‌هم اندیشی در بین مجموعه خدمتگزاران لازم و ضروری است گفت: مسئولین بدانند که بعد از عبودیت پروردگار هیچ چیزی به اندازه خدمت به مردم تاکید نشده است.

حجت الاسلام ربانی نژاد با تاکید بر لزوم ترویج اخلاق حسنه در بین شهروندان و جلوگیری از مال اندوزی مسئولین و حفاظت و حراست از اموال عمومی اذعان کرد: توجه به محیط زیست، توجه به فضای سبز و معابر عمومی، مدیریت حیوانات شهری، ورزش و تفریح مردم از مطالبات مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد .

سید اکبر قاسمی نیز در این نشست با تاکید بر لزوم توجه به ثبات مدیریت شهری اظهار کرد: در انجام فعالیتها باید توجه کنیم که هر جا روحیه بسیجی داشته باشیم پیشرفت کرده و هر جا روحیه بسیجی را کنار بگذاریم مشکلات برطرف نمی‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با تاکید بر اینکه بهترین قاضی مردم بوده و مردم ناظر بر عملکرد مسئولین هستند، افزود: دشمنان قسم خورده این مردم، درصدد هستند تا با موضوعات مختلف قومیتی و صنفی مردم را به خیابان ها بکشانند تا به اهداف شوم خود برسند.

قاسمی با تاکید بر اینکه دشمن دنبال تفرقه انگیزی است پس باید توجه کرد تا آب به آسیاب دشمن ریخته نشود تصریح کرد: مسئولین باید به سمتی بروند که از خدمت به مردم فاصله نگیرند، مسئولین از جنس مردم هستند و باید مردمی باشند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با تاکید بر لزوم توجه به مطالبات مردم و پیگیری رفع مشکلات مردم اظهار کرد: به هیچ فردی اجازه نمی‌دهیم که با بی‌توجهی به مطالبات مردم آرمان‌های انقلاب را زیر سوال ببرد ما در مقابل آن‌ها می‌ایستم.

کد خبر 1125243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha