نگاه ویژه دولت رفع مشکلات مردم لرستان

اسماعیلی با اشاره به پروژه های عمرانی نیمه تمام استان لرستان، گفت: دولت برای تکمیل پروژه های عمرانی لرستان برنامه ویژه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محمد مهدی اسماعیلی» امروز(19 آذر) در بازدید از پروژه ساخت قطعه چهارم جاده پلدختر به خرم‌آباد، اظهار داشت: دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به پروژه‌های عمرانی لرستان دارد.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به خسارت گسترده سیل به زیرساخت های شهرستان پلدختر، افزود:  شهرستان پلدختر به دلیل خسارات ناشی از سیل 1398 نیازمند اعتبارات ویژه است.

 

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به پروژه‌های استان لرستان دارد، ادامه داد: تکمیل پروژه های عمرانی لرستانی می تواند بستر توسعه زیرساخت ها باشد و همچنین در بخش اشتغال و اقتصاد مردم نقش مهمی داشته باشد.

 

فرماندار پلدختر نیز هم در این مراسم با اشاره به خسارت گسترده سیل در شهرستان پلدختر، افزود: پلدختر از سیل فروردین ماه 1398ده هزار میلیارد تومان خسارت دیده که نیازمند حمایت مسئولین برای بازسازی خسارت ها است.

 

گفتنی است، پروژه قطعه چهارم جاده پلدختر به خرم‌آباد به طول 12کیلومتر و با اعتبار 2243 میلیارد ریالی در دست ساخت است که در مسیر آن 4 تونل جهت تسهیل تردد وسایط نقلیه، ایجاد شده است.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان نماینده ویژه دولت در سفر استانی هیئت دولت به استان لرستان، به شهرستان پلدختر اعزام شده است.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به شهر معمولان پلدختر از قطعه چهارم جاده پلدختر –خرم آباد، سایت سیل زدگان شهید سلیمانی، منازل نیمه کاره سیل زدگان و پروژه های دایک حفاظتی و گلزار شهدا بازدید کرد.

 

بازدید از ایستگاه پمپاژ واشیان و اراضی کشاورزی سیلزده و سرکشی از پالایشگاه پلدختر واقع در سراب حمام از جمله برنامه‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به پلدختر است.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار است پس از دیدار مردمی در محل فرمانداری پلدختر راهی خرم آباد شود تا پس از ارائه گزارش جمع بندی به رییس جمهور، در جلسه شورای اداری استان حضور یابد.

کد خبر 1125319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha