مشکلات آموزشی در شهرستان کوهدشت مرتفع می شود

خزعلی با تاکید بر ضرورت تقویت کیفیت خدمات آموزشی، گفت: با برنامه ریزی مناسب مشکلات آموزشی در شهرستان کوهدشت مرتفع می شود.

به گزارش خبرگزاری شستان از خرم آباد، « انسیه خزعلی»  امروز(۱۹ آذر) درجمع فرهنگیان شهرستان کوهدشت، اظهار داشت: مشکلات آموزشی در شهرستان کوهدشت بررسی و برای رفع این مشکلات تلاش می شود.

 

وی افزود: به دلیل اینکه فاصله کوهدشت تا خرم آباد خیلی نیست جای امید است که به راحتی مشکلات برطرف شود.

 

معاون امور زنان  خانواده رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت تقویت خدمات آموزشی، بیان کرد:  مشکلات دانشگاه کوهدشت به وزارت علوم و مشکلات مراکز آموزشی به آموزش و پرورش برای پیگیری منتقل می شود.

 

وی ادامه داد: در راستای بهبود وضعیت مدارس مکان های استیجاری آموزشی بررسی  تعیین تکلیف می شوند.

 

خزعلی ادامه داد: مدارسی که نیاز به نوسازی دارند و مدارسی که باید تخریب مجدد ساخته شوند را پیگیری خواهیم کرد.

 

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور افزود: به دلیل تعداد کم دانش آموزان نمی توانیم یک مدرسه راه اندازی کرد، اما را در یک روستا با فاصله چند روستای دیگر می توان تاسیس مدرسه داشت و نسبت به  افزایش تعداد معلمان اقدام کرد.

 

ضرورت ارتقای آموزش عالی در شهرستان کوهدشت

 

گراوند با اشاره به مشکلات عدیده دانشگاه های کوهدشت، گفت: ارتقای آموزش عالی در شهرستان کوهدشت ضروری است.

 

«امین طاهری گراوند» امروز در جلسه بررسی مشکلات شهرستان کوهدشت که با حضور معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوربرگزار شد، اظهار داشت:  ارتقای دانشگاه بستر تحقق رشد و توسعه است.

 

رییس دانشگاه دولتی کوهدشت افزود:  در این راستا لازم است، مرکز اموزشی دانشگاه دولتی این شهرستان از  رشته کارشناسی به کارشناسی ارشد ارتقا یابد.

 

وی با اشاره به اینکه مرکز دانشگاهی کوهدشت در محیطی استیجاری اداره می شود، افزود: این مجموعه امکانات رفاهی و حتی فاقد لوله کشی آب و گاز است.

 

طاهر خاطرنشان کرد: انتظار داریم دولت که بودجه ای  را اختصاص دهند تا مکان های آموزشی این شهرستان توسعه یابد.

 

وی افزود: همچنین انتظار می رود با توجه به عمق محرومیت در شهرستان کوهدشت، این منطقه جزو  سرفصل‌های محرومیت‌زدایی  قرار گیرد و نگاه ویژه ای داشته باشند.

کد خبر 1125360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha