۵۵ میلیارد ریال عواید نامشروع حاصل از مواد افیونی

سردار فرشید گفت: ۵۵ میلیارد ریال عواید نامشروع خرید و فروش مواد مخدر توسط اعضای باند معروف قاچاق مواد افیونی در خراسان جنوبی توقیف شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «ناصر فرشید» اظهار داشت: با دریافت گزارشی مبنی بر این که اعضای یکی از باندهای معروف قاچاق مواد مخدر كه به اتهام حمل موادافیونی در زندان به سر مي برند داراي اموال و دارايي هاي بسياري هستند و اين در حالي است كه هيچ فعاليت اقتصادي انجام نداده اند که این موضوع توسط مأموران پلیس پیگیری شد.

 

وی بیان داشت: با توجه به عدم فعالیت اقتصادی قاچاقچیان دستگیر شده به نظر می رسید اين اموال از راه قاچاق مواد مخدر حاصل شده که شناسايي اين اموال توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی پیگیری شد.

 

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: مأموران با بهره گيري از امكانات فني، استعلام، پيگيري های لازم و بررسی حساب های بانکی و اسناد و مدارك و كارت هاي كشف شده از متهمان در زمان دستگيري به این نتیجه رسیدند عوايد نامشروع حاصل از خريد و فروش مواد مخدر بالغ بر 55 میلیارد ریال است.

 

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در ادامه بررسی این پرونده، یک دستگاه خودروی سنگین كشف شد که گزارشي در خصوص اموال و دارايي هاي متهمان به مراجع قضائي ارسال و این اموال با دستور مقام قضائی توقیف شد.

 

 

 

 

کد خبر 1125383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha