رفع تحریم‌ها مطالبه ایران در مذاکرات است

حجت‌الاسلام فلاح به مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و گفت: مطالبه جمهوری اسلامی ایران در این سری از مذاکرات رفع تحریم‌ها و راستی آزمایی در حین تعهدات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، حجت‌‌الاسلام «ابراهیم فلاح» در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بخش کرگانرود در مسجد جامع شهر لیسار با اشاره به ۱۹ آذر سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی و فرموده مقام معظم رهبری« که بازسازی انقلاب فرهنگی یعنی اینکه کاری کنیم فرهنگ ما باعث شکوفایی و زمینه ظهور و بروز جوانان انقلابی باشد»، اظهارکرد: نیروهایی چون شهید حججی و سرداز شهید حاج قاسم سلیمانی در این مکتب تربیت یافته بودند که به اسلام و انقلاب کمک کردند.

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش افزود: ما باید قبول کنیم که در زمینه فضای مجازی خوب عمل نکرده‌ایم و از تمام کسانی که در زمینه فرهنگی دلسوز هستند!، می‌خواهم که در این راه نیز فعالیت داشته و به انقلاب و جوانان انقلابی با ارائه مطالب خوب کمک کنند‌.

 

وی به مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و گفت: مطالبه جمهوری اسلامی ایران در این سری از مذاکرات رفع تحریمها و راستی آزمایی در حین تعهدات است.

 

حجت‌الاسلام فلاح با اشاره به تغییر و اصلاح ساختار مالیاتی کشور، تصریح‌کرد: از مسئولین ذیربط می‌خواهم که هر چه زودتر به این مهم رسیدگی کنند تا اقتصاد کشور شکوفا شود.

 

خطیب نماز جمعه بخش کرگانرود تالش در بخش دیگری از سخنان خود به بحث سلامت و معیشت مردم اشاره و در مورد محصول کیوی کشاورزان و آموزش درست تولید و بازاریابی این محصول مطالبی را بیان کردند.

 

وی افزود: از بخشدار بخش کرگانرود نیز به دلیل حضور میدانی در بحث رسیدگی به وضعیت نان و نانوایی‌های بخش تقدیر و تشکر می‌کنم.

 

حجت‌الاسلام فلاح با تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار به پرستاران، گفت: ما مدیون همه پرستاران و مادران شهدا هستیم .

 

 

کد خبر 1125387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha