جهاد پرستاران در درگیری ايام  کرونا و به خطر انداختن جان خود کار بزرگی است

فرمانده سپاه شهرستان فيروزكوه گفت: جهاد پرستاران در درگیری با پاندمی کرونا و به خطر انداختن جان خود برای نجات انسان‌ها کار بزرگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، سرگرد پاسدار محمد حیدری منش فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه در جمع پرستاران با بیان اینکه صبر، اخلاق نیک و شرح ویژگی بارز حضرت زینب (س) بوده است، تصریح کرد: نام گذاری این روز بزرگ به عنوان روز پرستار یک تقارب افتخار انگیز برای همه پرستاران است.

وی جهاد پرستاران در درگیری با پاندمی کرونا و به خطر انداختن جان خود برای نجات انسان‌ها کار بزرگی دانست و گفت: نام مدافعان سلامت به این ارزش اشاره دارد و مطابق حدیث شریف پیامبر گرامی اسلام کسی که یک روز و یک شب پرستاری بیماری را به عهده بگیرد، خداوند او را با ابراهیم خلیل علیه السلام محشور می کند.

فرمانده سپاه فیروزکوه صبر و ایستادگی پرستاران را بسيار ارزشمند و والا دانست و افزود: شما پرستاران ایران اسلامی در عرصه کرونا حماسه آفریدید در حالیکه در کشور های غربی پرستاران راه ترک شغل را برگزیدند.

وی تاکید کرد: نمی‌توان در توصیف گذشت پرستاران واژه ها را به کار گرفت اما می دانیم سهم پرستار و پزشکان در سلامت بیماران بیش از دارو است و درمان فقط دارو نیست و توجه پزشک و پرستار نقش اساسی را در درمان بیمار دارد.

سرگرد حیدری منش در پایان با آرزوی سلامتی و توفیق برای خانواده پرستاران به نقش آنان در این جهاد عظیم اشاره کرد و از زحمات کادر درمان شهرستان تجلیل نمود.

کد خبر 1125390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha