فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص کتاب «حوض خون» متوجه مسئولان فرهنگی خوزستان است

رضازاده با بیان اينکه رهبر انقلاب از احساس بی‌عملی در برابر مجاهدت‌های مجاهدان رختشوی‌خانه ابراز شرمندگی کردند گفت: این فرمایشات رهبر انقلاب متوجه مسئولان فرهنگی استان خوزستان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «علی رضازاده» عصر امروز (جمعه ۱۹ آذر) در آئین رونمایی از کتاب‌های «حوض خون» و «نعمت جان» که در محل بیمارستان شهید کلانتری اندیمشک در دوران دفاع مقدس برگزار شد، با بیان اینکه مقام معظم رهبری ۲ نکته را در تقریض کتاب «حوض خون» ذکر کردند اظهار کرد: رهبر انقلاب از احساس بی‌عملی در برابر مجاهدت‌های مجاهدان رختشوی‌خانه ابراز شرمندگی کردند.

 

مسئول واحد تاریخ شفاهی حوزه هنری خوزستان با بیان اينکه این فرمایشات رهبر انقلاب متوجه مسئولان فرهنگی استان خوزستان است افزود: این موضوع باید به آنها گوشزد شود که چرا پس از گذشت ۳۰ سال، از این خانم‌ها و این محل، صحبتی نشده است.

 

وی با اشاره به نکته دوم مقام معظم رهبری در رابطه با کتاب «حوض خون» اذعان کرد: رهبر انقلاب از نویسنده این کتاب به عنوان بانویی پرکار، صبور و خوش‌سلیقه تشکر کردند.

 

رضازاده تصریح کرد: اگر یک روزی در استان خوزستان جنگ شد و بانوان رختشوی‌خانه را تشکیل دادند، جوانان گام دوم انقلاب شهر اندیمشک و خوزستان با تلاش‌ها و خون‌ دل خوردن‌ها، این خاطرات را ثبت و ضبط می‌کنند و باعث رضایت و خرسندی رهبر انقلاب می‌شوند.

 

وی عنوان کرد: امیدوار هستیم این ضبط خاطرات، کتاب‌ها و رونمایی‌ها از امروز به بعد در اندیمشک رونق بیشتری بگیرند.

 

مسئول واحد تاریخ شفاهی حوزه هنری خوزستان یاد آور شد: مراسم رونمایی از کتاب «حوض خون» ۳۰ آذرماه در اهواز برگزار خواهد شد که از راویان این کتاب دعوت می‌شود در این آئین شرکت کنند.

 

کد خبر 1125430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha