تشدید نظارت ها بر بازار قزوین در طرح شب یلدا

محمدی با اشاره به تشدید نظارت ها بر بازار قزوین در طرح شب یلدا گفت: در این طرح با برگزاری گشت های سیار اقدامات پیشگیرانه در نظر گرفته شده و هر روز بالغ بر۶ تیم در سطح استان در این گشت ها شرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین، «هوشنگ محمدی» بیان کرد: به منظور ایجاد ثبات در بازار به همراه نماینده سازمان صمت و جهاد کشاورزی از یک کارخانه بزرگ تولید مواد معدنی به علت ارائه محصولات تقلبی به بازار بازدید شد.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین ادامه داد: در این بازرسی مشخص شد کارخانه تولیدی توسط یک بانک توقیف شده اما محصولات آن به فروش می رسد که بلافاصله مدیر عامل احضار و پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه های ذی ربط ارجاع شد تا تعیین تکلیف شوند.

 

وی عنوان کرد: بازرسی ها منجر به کشف محصولات دپو شده یک نمایندگی پخش قطعات خودرو شد که از ارائه محصولات خودداری می کرد و محل نکهداری اقلام پدکی پلمپ و در اختیار کارشناسان موضوع قرار گرفت.

 

محمدی با تاکید بر تشدید بازدیدهای تعزیرات حکومتی برای طرح شب یلدا گفت: به منظور صیانت از حقوق مصرف کننده و تنظیم بازار، از تمامی واحدهای مرتبط در این خصوص اعم از شیرینی فروش ها، آجیل فروشی ها، بازار میوه و غیره در اوقات اداری و غیر اداری با برگزاری گشت مشترک، نظارت بر بازرسی های دستگاه های ذی ربط را داریم و با هرگونه ترک فعل و اقدامی که سبب بی ثباتی بازار شود به طور قاطع برخورد می کنیم.

 

وی اعلام کرد: تاکنون در خصوص طرح شب یلدا بیش از 10 گشت برگزار شده است و از مراکز بین راهی هم به طور مستمر بازرسی می شود.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین توضیح داد: در گشت سیار روز جمعه از این واحدها تخلفاتی مانند عدم رعایت اصول بهداشتی، گرانفروشی و عرضه کالاهای قاچاق محرز شد که ضمن تشکیل پرونده، با تشدید مجازات ها در شعب تخصصی با این متخلفان برخورد می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: درطرح شب یلدا با برگزاری گشت های سیار اقدامات پیشگیرانه در نظر گرفته شده و هر روز بالغ بر6 تیم در سطح استان در این گشت ها شرکت می کنند.

 

محمدی یادآور شد: با متخلفان بنابر قانون و در نظر گرفتن شعب ویژه رسیدگی با حداکثر مجازات برخورد خواهد شد که در پایان طرح آمار و بیشترین تخلف به نظر مردم شریف استان خواهد رسید.

 

کد خبر 1125572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha