پالایش۱۱۴۰۳ پرونده مددجویی در سامانه امداد هوشمند

به گفته صفری، از ۶ آذرماه هم‌زمان با اجرای سامانه امداد هوشمند تاکنون اطلاعات تعداد ۱۱۴۰۳پرونده مددجویی در این سامانه به‌دقت ویرایش، ثبت و مورد پالایش قرارگرفته است .

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران از پالایش اطلاعات تعداد 11403پرونده مددجویی در سامانه خبر داد و گفت : از ششم آذرماه که فرآیند ثبت والایش اطلاعات پرونده‌های مددجویی هم‌زمان با سراسر کشور در استان شروع‌شده ، تاکنون 38درصد پرونده‌ها مورد بازبینی پالایش اطلاعات وثبت و ضبط قرارگرفته است.

 

هدایت صفری بابیان اینکه سامانه امداد هوشمند و کارآمد باهدف بهبود و تسریع در فرآیند خدمت‌رسانی به مددجویان وتحقق شفافیت راه‌اندازی گردیده است ، افزود : پالایش، ویرایش وثبت و ضبط اطلاعات پرونده‌های  مددجویی در سامانه سرعت گرفته است ولی اولویت اصلی  تمرکز بر روی دقت و کیفیت در فرآیند انجام کار است .

 

صفری فعال بودن قرارگاه عملیاتی سامانه امداد هوشمند و کارآمد رابه دلیل حساسیت و اهمیت موضوع ازاولویت‌های کاری دانست و گفت: بایستی پالایش اطلاعات تعداد سی هزار و 38 پرونده مددجویی در مهلت مقرر توسط مددکاران خانواده انجام گردد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان آموزش مددکاران و تحلیل گزارش‌های روزانه از قرارگاه سامانه جامع امداد هوشمند را در ایجاد انگیزه بین مددکاران را ضروری عنوان نمود و گفت : پیگیری مستمر در خصوص رفع مشکلات فنی سامانه ، تهیه و ارسال گزارش روزانه از اقدامات و عملکرد استان  انعکاس اقدامات تحلیلی از میزان تحقق برنامه در فرآیند ثبت اطلاعات را در ادامه فرآیند انجام کار مهم و ضروری دانست .

 

صفری همچنین از راه‌اندازی سامانه نظام پیشنهادت نیز خبرداد و گفت: سامانه نظام پیشنهادت کمیته امداد استان به نشان Pishnahadat.emdad.ir راه‌اندازی شده است .

 

وی بابیان اینکه نظام پیشنهادت یکی از ارکان مهم مشارکت اقشار مختلف جامعه در تصمیم سازی‌ها در راستای پویایی سازمانی است ، افزود : خیران ، نیکوکاران  و عموم مردم ولایی استان با مراجعه به آدرس سامانه پیشنهادت خود را به‌منظور پیشبرد اهداف این نهاد و خدمت‌رسانی بهینه به محرومین ثبت نمایند.

کد خبر 1125586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha