دنیای عکاسانه و دیوارنوشته‌های مهدی سحابی در موزه هنرهای معاصر تهران

چهارمین نشست تخصصی بررسی و نقد آثار نمایشگاه مروری بر آثار مهدی سحابی ۲۳ آذر ماه از ساعت ۱۶ الی ۱۸:۴۵ در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود.


به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، چهارمین نشست تخصصی نمایشگاه مروری بر آثار مهدی سحابی با عنوان "دنیای عکاسانۀ  مهدی سحابی" ساعت ۱۶ تا ۱۸:۴۵ روز سه شنبه ۲۳ آذرماه در کتابخانه موزه هنرهای معاصر تهران به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود. دبیر این نشست سهراب احمدی، کیوریتور بخش ادبی نمایشگاه است.


بخش نخست نشست با عنوان "زیبایی‌های امر سیاسی در عکس‌ها و دیوارنوشته‌های مهدی سحابی" با سخنرانی محمد فدایی،  نقاش و پژوهشگر، دکترای «هنرهای تجسمی» دانشگاه تهران، ساعت ۱۶ تا ۱۶:۴۵ برگزار می شود و در بخش دوم مهرداد افسری عکاس،کیوریتور و پژوهش‌گر حوزۀ تصویر با عنوان "هنر چیست؟" ساعت ۱۶:۴۵ تا ۱۷:۳۰ سخنرانی می کند.


در بخش سوم این نشست از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۸:۱۵ هوفر حقیقی عکاس، کیوریتور  و نویسنده با عنوان«مهدی سحابی عکاس در قیاس با مهدی سحابی نقاش، نویسنده، مترجم و مجسمه‌ساز» سخنرانی می کند.


بخش پایانی این نشست پرسش و پاسخ است که ساعت ۱۸:۱۵ تا ۱۸:۴۵ برگزار می شود. 


علاقه مندان می توانند برای شرکت در این نشست در کتابخانه موزه هنرهای معاصر تهران حضور یابند یا به صورت آنلاین نشست را در زوم https://zoom.us/j/9610722839?pwd=eXNzRDVLc2hOaEFnU0JXams2MGRVdz09 تماشا کنند.
 نمایشگاه مروری بر آثار مهدی سحابی از ۱۱ آبان ماه در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شده است و تا ۲۸ آذرماه ادامه دارد.
 

کد خبر 1125676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha