همایش ملی مقاله نویسی «بانوی مهر» برگزار می شود

همایش کشوری «بانوی مهر»به همت بانوان طلبه مدرسه علمیه فاطمه بنت اسد(س) شهر بسطام و با همکاری و تعامل مرکز تخصصی الزهرا(س) قروه استان کردستان و مرکز ریحانة النبی(س) سنندج برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، همایش کشوری «بانوی مهر»با محور زندگانی سراسر نور حضرت زهرا (س)، با رویکرد «روش ها و منش ها» در ابعاد فردیت، اجتماع و سیاست به همت بانوان طلبه در دو استان سمنان و کردستان  برگزار می شود.

 

آخرین مهلت ارسال مقالات از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره، ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ و تاریخ برگزاری همایش ۳۰ بهمن اعلام شده است.

 

موضوعات در بُعد فردی عبارتند از؛ «حضرت زهرا(س) و استقلال فردی»، «حضرت زهرا(س) و عزت نفس»، «حضرت زهرا(س) و حب ذات»، «حضرت زهرا(س) و تعبد»، «حضرت زهرا(س) و مثبت گرایی در بینش»، «حضرت زهرا(س) و چگونگی تعامل با لذت ها» و «حضرت زهرا(س) و چگونگی تعامل با رنج ها».

 

همچنین موضوعات بُعد سیاسی شامل «واکاوی شیوه سیاسی حضرت زهرا(س) با رویکرد خطبه فدکیه»، «بررسی دلایل نقش حضرت زهرا(س) برای بازپس گیری فدک و حفظ آن»، «حضرت زهرا(س) الگوی سیاستمداران زن امروز» و «حضرت زهرا(س) و ولایت پذیری» هستند.

 

موضوعات اجتماعی این همایش «حضرت زهرا(س) و اطاعت از همسر»، «حضرت زهرا(س) و محبت به همسر»، «حضرت زهرا(س) و چگونگی سخن گفتن با همسر»، «حضرت زهرا(س) در شرایط گوناگون زندگی»، «حضرت زهرا(س) و قناعت با همسر» و «حضرت زهرا(س) و صبر بر کمبودهای زندگی» اعلام شده است.

 

 موضوعات بُعد فرزند نیز «حضرت زهرا(س) و تربیت فرزند با عزت نفس»، «حضرت زهرا(س) و تربیت فرزند صبور»، «حضرت زهرا(س) و تربیت فرزند ولایی»، «حضرت زهرا(س) و تربیت فرزند قانع»، «حضرت زهرا(س) و تربیت فرزند مهربان» و «حضرت زهرا(س) و تربیت فرزند معنوی» می‌باشد.

 

لازم به ذکر است، علاقه مندان جهت شرکت در این همایش ملی، می توانند تا دهم بهمن مقالات خود را به آدرس اینترنتی«Shabanimina۰۲۴@gmil.com» ارسال کنند.

 

کد خبر 1125702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha