پیام تبریک معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران به مناسبت هفته پژوهش

معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران با صدور پیامی آغاز هفته پژوهش را به همه طلاب و پژوهشگران عرصه علم تبریک گفت.

​به گزارش خبرگزاری شبستان، « فاطمه کبری متولیان» به مناسبت هفته پژوهش پیام تبریکی صادر کرد که متن آن به این شرح است:

اساتید، پژوهشگران ومعاونین محترم پژوهشی

سلام علیکم

با احترام و آرزوی توفیقات روزافزون، مستحضرید، حصول شناخت عالمانه بانوان طلبه از آموزه های مکتب اهل بیت «علیهم السلام» جهت دستیابی به مرجعیت علمی و دینی؛ مهم ترین مولفه در ارائه الگوی حیات طیبه در دنیای معاصر می باشد. دنیای امروز، دنیای ارائه نظریات با ابتناء بر مبانی معرفتی است و آن چه امروز و دیروز در برنامه های اجرائی پژوهشی مدارس و طلاب هدف گزاری شده، جهت حضور قدرتمندانه در عرصه تحقیق و تولید علم دینی در راستای راهبری و  پاسخ گویی به نیازهای معرفتی و گفتمانی جوامع است.

روشنی راه از تلألو ستاره‌هایی است که در این بستر روییده اند و هم اکنون شاهد درخشش و ثمردهی آنان در تمامی ساحت های علمی هستیم.

به حمد خدای سبحان، بانوان طلبه پژوهشگر توانسته اند با اتکال و تکیه بر الطاف و عنایت خداوند متعال با حضور در همایش ها و کنفرانس های علمی، نشریات پژوهشی، کرسی های علمی، تدوین کتب درسی و ده ها فعالیت فاخر علمی دیگر، حضور علمی خود را تثبیت نمایند.

سرعت بخشیدن  برای دست یابی به «مرجعیت علمی» در پرتو اثربخشی و اثرگستری علمی و نقش آفرینی عالمانه بانوان طلبه صورت می پذیرد، به همین جهت شعار هفته پژوهش سال جاری را «اثرگستری علمی در پرتو نقش آفرینی عالمانه طلاب خواهر و پژوهشگر» انتخاب نموده و امید است، در پرتو تحقق راهبردهای چهارگانه «اشراب پژوهش در نظام آموزش»، « فراهم ساختن زیر ساخت‎های پژوهش حرفه ای»، «شناسایی، رشد و ارتقاء طلاب برتر تا مرحله نخبگانی» و «استانداردسازی متون تحصیلی در راستای توانمند سازی طلاب» بتوانیم به این هدف بلند دست یابیم، بفضله و کرمه.

«هفته پژوهش» را  خدمت همه دغدغه مندان این عرصه، مدیران محترم استانی، خواهران ارجمند، معاونین پژوهش مدیریت های استانی، مدارس و مراکز تخصصی، همکاران پژوهشی، کتابداران و تمامی بانوان پژوهشگر عرصه دین تبریک عرض نموده و از درگاه قدس ربوبی دوام برکات و توفیقات را برای  همه بزرگواران دغدغه مند و پرتلاش آرزومندم.

کد خبر 1125725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha