تقدیر از اعضای کانون با نام زینب همزمان با جشن میلاد حضرت زینب(س)و روز پرستار

محمد باقری از مراسم جشن میلاد حضرت زینب (س) و تقدیر از دختران هم نام این بانوی بزرگ اسلام به همت کانون فرهنگی هنری ایمان خبر داد.

«فاطمه محمد باقری» ضمن تبریک به مناسبت ایام میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: جشن میلاد باسعادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار، با رعایت پروتکل های بهداشتی مقابل درب ورودی مسجد امام حسین علیه السلام شهر نیم ور به همت کانون فرهنگی،هنری ایمان برگزار شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری ایمان، مسجد امام حسین (ع) با اشاره به اینکه این جشن با هدف تبیین فرهنگ و معارف دینی و اهل بیت(ع) و آشنایی هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان با حضرت زینب سلام الله علیه، رشادت ها و از خود گذشتگی و ایثار این بانوی بزرگ اسلام و همچنین روز پرستار برگزار شد، افزود: کودکان و نوجوانان شرکت کننده در این جشن با ایثار این بانوی بزرگ اسلام و ایثار و از خود گذشتگی پرستاران و کادر بهداشت و درمان در دوران همه گیری کرونا بیشتر آشنا شدند.

 

وی با بیان اینکه حجت الاسلام بستاک، امام جماعت مسجد امام حسین (ع) سخنران این مراسم بود، بیان کرد: اهدا جوایز و مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) از دیگر برنامه های این جشن بود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری ایمان، مسجد امام حسین (ع) ادامه داد: در این مراسم به دخترانی که نام آنها زینب بود نیز هدایایی اهدا شد.

 

محمد باقری تبیین فرهنگ و معارف دینی و اسلامی و آشنایی هر چه بیشتر کودکان با اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را امری ضروری دانست و بیان کرد: ما در کانون در مناسبت های مختلف، برنامه های فرهنگی و آموزشی مختلفی را با همین هدف و با حضور گسترده اعضا برگزار می کنیم.

کد خبر 1125830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha