اعزام کاروان سلامت به روستای هویه در سنندج

رییس‌ جمعیت هلال احمر شهرستان سنندج از اعزام کاروان سلامت به روستای «هویه» در بخش کلاترزان این شهرستان و ارائه ی خدمات پزشکی رایگان به اهالی این روستا خبر داد.

بیژن دیوانی رییس‌ جمعیت هلال احمر شهرستان سنندج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان سنندج با اعزام تیم دواطلبان خود برای کمک به بهبود سطح سلامت محرومان جامعه در روستای «هویه» شهرستان سنندج طرح کاروان سلامت را اجرا کرد.

 

 

دیوانی با بیان اینکه در این طرح ویزیت رایگان توسط پزشک عمومی ارائه شد، افزود: مشاوره مامایی، غربالگری فشارخون، آموزش مخاطرات، توزیع پک های بهداشتی و دارو رایگان از دیگر خدمات ارائه شده است.

 

 

وی عنوان کرد: هدف از اجرای طرح کاروان سلامت و اعزام داوطلبان هلال احمر به روستاهای محروم ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در ابعاد مختلف، کمک به بهبود سطح سلامت محرومان و تأثیر گذاری بر رفتار جامعه با حفظ کرامت انسانی و همچنین توانمند سازی و آماده سازی اهالی روستا است.

 

 

وی خاطر نشان کرد: در سال جاری بعد از روستای «گزان سفلی» و روستای «هشمیز» این سومین روستایی است که طراح کاروان سلامت در آن اجرا شده است‌.

کد خبر 1125881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha