هدف نهایی رویداد فهما تحقق مسجد طراز انقلاب اسلامی است

شریفی با تاکید بر تقویت رویداد ملی فهما با برنامه‌های خلاقانه و ابتکاری، گفت: رویداد ملی فهما در نهایت به تحقق مسجد طراز انقلاب اسلامی منجر می‌شود.

«ابراهیم شریفی» در گفت ‌و ‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در سال های اخیر مسجد از جایگاه واقعی خود فاصله گرفته و از نقشی که در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایفا می‌کرد فاصله گرفته از همین رو باید در بستر رویداد ملی فهما به تحقق مسجد طراز انقلاب اسلامی بیش از پیش پرداخته شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری دغدغه اصلی همه مسئولان فرهنگی را قرارگیری مسجد در طراز واقعی خود دانست و گفت: رویداد ملی فهما که مجموعه‌ای از فعالیت‌ های فرهنگی، هنری، اجتماعی و سیاسی است می‌تواند چنین موضوع مهمی را محقق کند.

 

شریفی به تلاش قابل توجه کانون‌ های فرهنگی و هنری چهارمحال و بختیاری در رویداد ملی فهما در ۲ سال اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: کانون ‌های استان در سال های اخیر با کسب رتبه های برتر در رویداد ملی فهما نشان دادند که دارای توانمندی و قابلیت‌های بیشماری هستند و می‌توانند میزبان برنامه ای در سطح ملی باشند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری بنای دولت سیزدهم احیای فعالیت های فرهنگی و هنری است، افزود: کانون‌ های فرهنگی و هنری باید از این فرصت به بهترین نحو بهره‌گیری کنند.

 

شریفی به محدودیت‌ های مالی کانون ‌های مساجد نیز اشاره کرد و گفت: اگرچه مشکلات مالی وجود دارد اما می‌طلبد همین منابع را به کانون ‌های فعال به ویژه کانون‌ های روستایی اختصاص داد.

 

کد خبر 1125913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha