مشارکت ۳۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد البرز در سومین رویداد ملی فهما

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت فعالیت فهما در جریان ثبت فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: تنها ۹ روز به پایان سومین رویداد ملی فهما زمان باقی است و تا کنون شاهد مشارکت ۳۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد البرز در این طرح هستیم.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در جریان برپایی طرح ملی فهما به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: سومین رویداد ملی فهما به عنوان یکی از مهمترین برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد است که در جریان اجرای خود ثبت ویژه برنامه های کانون های مساجد در سامانه بچه های مسجد را شاهد هستیم.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: در سطح استان البرز ۳۹۷ کانون فرهنگی هنری مسجد فعالیت دارند که پراکندگی بیشتر آمار کانون های مساجد در شهرستان کرج و حداقل آمار در شهرستان طالقان است.

 

وی با اشاره به ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در جریان سازی فرهنگی بیان کرد: از جمله طرح های ملی که همزمان با رویداد ملی فهما در حال برگزاری است، طرح پانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان است که در این خصوص نیز شاهد ثبت نام و مشارکت ۳۰۹ نفر هستیم. 

 

استان البرز رتبه ۱۵ سومین رویداد ملی فهما تا به امروز

 

وی ادامه داد: استان البرز به واسطه مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساچد در جایگاه پانزدهم قرار دارد که انتظار می رود با مشارکت بچه های مسجد شاهد رشد و ارتقاء این جایگاه باشیم. 

 

حجت الاسلام شکری افزود: بالاترین میزان امتیاز در طرح ملی فهما ۲۰ هزار امتیاز است که استان البرز در مجموع ۴۶۷ هزار و ۷۵ امتیاز را کسب کرده است. 

 

برپایی جلسات قرآنی، صحیفه خوانی و نهج البلاغه خوانی بالاترین امتیاز فهما

 

مدیر ستاد فهما استان البرز اظهار کرد: بیشترین میزان مشارکت اعضای در دوره آموزشی و طرح آموزشی قرآن، امید و زندگی است. 

 

حجت الاسلام شکری خاطرنشان کرد: کمترین میزان مشارکت نیز مربوط به مسابقات کتابخوانی فهما است و بیشترین درصد امتیاز کسب شده مرتبط با بارگذاری تابلو کانون های مساجد است. 

 

 

 

 

 

کد خبر 1126054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha