لزوم نظارت بر حسن اجرای مصوبات حوزه عفاف و حجاب

محمدی به اوضاع نابسامان عفاف و حجاب در جامعه امروز اشاره کرد و گفت: قریب به ۳۳ دستگاه در این زمینه عهده دار مسئولیت‌هایی هستند که باید آن‌ها را به نحو احسن اجرا نمایند،حسن اجرا در خصوص این مسئولیت ها باید توسط دستگاه‌های نظارتی مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری،«مهرداد محمدی» امروز(۲۱آذر) در جلسه شئونات فرهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران با بیان اینکه ایام فاطمیه بهترین فرصت برای احیای امربه معروف و نهی از منکر است،اظهار کردمجموعه ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان در راستای ترویج این فریضتین در ایام فاطمیه از فرصت گرو های مردمی که انصافا تلاش های خوبی در این حوزه دارند بهره خواهد گرفت.

 

 

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان مازندران افزود: تلاش داریم از ظرفیت مردمی بیش از پیش برای احیای این دو فریضه واجب فراموش شده به فرموده رهبری گام های ارزشمندی برداریم.

 

 

وی در ادامه به اوضاع نابسامان عفاف و حجاب در جامعه امروز اشاره و بیان کرد: ما وظیفه داریم الگو‌های موفق در حوزه عفاف و حجاب را مشخص و نسبت به تقویت و برجسته‌سازی آن اقدام نماییم.

 

 

محمدی به مصوبات شورایعالی انقلاب فرهنگی در این حوزه اشاره کرد و گفت: قریب به ۳۳ دستگاه در این زمینه عهده دار مسئولیت‌هایی هستند که باید آن‌ها را به نحو احسن اجرا نمایند،حسن اجرا در خصوص این مسئولیت ها باید توسط دستگاه‌های نظارتی مورد بررسی قرار گیرد.

 

 

وی همچنین به دومین سالگرد شهید« قاسم سلیمانی» اشاره کرد و یادآورشدپوستر با موضوع گام دوم انقلاب، شهادت حاج قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه به همت ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان رونمایی و در سراسر استان توزیع و جانمایی خواهد شد.

 

 

کد خبر 1126171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha