لزوم فضاسازی مناسب در اطراف حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به مناسبت دهه فاطمیه

مشفقیان گفت: برای فضا سازی مناسب در شهر شیراز در دهه فاطمیه و سایر مناسبت های پیش رو، پوشش رینگ مرکزی شهر و به ویژه اطراف حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) تاثیرگذاری بالایی در افکار عمومی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مصطفی مشفقیان»، امروز (یکشنبه 21 آذر) در نشست هماهنگی فضاسازی شهری در مناسبت های فرهنگی پیش رو گفت: ایجاد مدیریت واحد فرهنگی در شهرداری شیراز در پیش گرفته شده و با تشکیل شورای هماهنگی دستگاه های فرهنگی در سطح استان، مدیریت واحد فرهنگی در سطح استان رقم خواهد خورد.

معاون فرهنگی شهردار شیراز افزود: تمام امکانات شهرداری شیراز برای کمک به موکب های مردمی در سازمان فرهنگی تجمیع شده و حوزه های مختلف درخواست های گروه های جهادی و مردمی را به این حوزه منتقل می کنند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با اشاره به فضاسازی شهری خوب، هوشمندانه و منطقی بیان کرد: برای فضا سازی مناسب در شهر شیراز، پوشش رینگ مرکزی شهر و به ویژه اطراف حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) تاثیرگذاری بالایی در افکار عمومی دارد.

مشفقیان ادامه داد: ستاد مرکزی فضاسازی شهری در سازمان فرهنگی شهرداری شیراز برای مناسبت های پیش رو تشکیل شده و اقلام مورد نیاز را تامین می کند تا شاهد عدالت توزیعی و انسجام در فضاسازی شهری باشیم

وی اعلام کرد: در مناسبت های دهه فاطمیه، یوم الله ۹ دی و سالروز شهادت سردار شهید سلیمانی، شهر شیراز دارای فضای شهری شایسته ای خواهد بود.

معاون فرهنگی شهردار تصریح کرد: باید پیش از آغاز دهه فاطمیه برنامه ریزی ها انجام شود تا فضاسازی شهری در شب نخست دهه فاطمیه آماده باشد و برای استفاده از ظرفیت بالای اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهر شیراز در فضا سازی برای این ایام،  پوستر و استیکر تهیه شده است.

کد خبر 1126204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha