جلب مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذار در پروژه های شهرداری ها

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری ایلام گفت: باتوجه که کمبود در آمد، شهرداری ها باید زمینه جلب مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذار در پروژه های شهرداری را مهیا کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «رضا شریفی اصل» در آئین تودیع و معارفه شهردار دهلران، اظهار کرد: شوراهای اسلامی شهرها زیر نظر کمیته مربوطه رصد و شوراهای اسلامی هر 6 ماه یا سالانه باید گزارش عملکرد به مردم ارائه دهند.

 

وی گفت: در سال جاری 165میلیارد ریال اعتبار از محل های هزینه ای، اربعین، توازن و کمک های نماینده مجلس حوزه جنوب برای شهرداری دهلران اخصاص یافته است.

 

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری ایلام از اختصاص قیر مرحله دوم به شهردای دهلران خبرداد و افزود: از این محل نیز 34 میلیارد ریال برای شهرداری دهلران لحاظ  و حواله آن صادر شده است تا در رفع مشکلات آسفالت مورد استفاده قرار گیرد.

 

شریفی اصل گفت: باید از ظرفیت شرکت های فعال نفت و گاز در منطقه در خصوص عمران شهری بهره گرفت و در این مهم سهیم شوند.

 

وی ابراز کرد: استفاده از ظرفیت نخبگان نقش موثری در پیشبرد امور دارد  و در راستای توسعه شهر باید از این ظرفیت بهره گرفت.

 

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری ایلام از شهرداری های خواست ضمن مدیریت منابع در رعایت انضباط مالی و اجرای طرح تفصیلی و اجرای آسفالت در شهرها و توسعه سرانه فضاهای سبز اقدام کنند.

 

شریفی اصل خاطرنشان کرد: در اعتبارات سال جاری برای شهرداری موسیان 51میلیارد و 200میلیون ریال، شهرداری پهله 66میلیارد ریال و برای شهرداری میمه نیز 53میلیارد ریال در نظر گرفته شده است که جهت کارهای عمران شهری هزینه می شوند.

 

کد خبر 1126205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha