نیروی انتظامی فعلیت و بالندگی پیدا کرده است

حجت الاسلام مدبر گفت: با وجود مشکلات و کمبودها، نیروی انتظامی فعلیت و بالندگی بیشتری پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، امروز (یکشنبه ۲۱ آذر) در جمع کارکنان و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان جهرم گفت: ارتقا جایگاه نیروی انتظامی به دستور فرماندهی معظم کل قوا را تبریک می گویم.

 

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه نیروی انتظامی نیاز به تغییر ساختار داشت، افزود: با توجه به ماموریت های بی شماری که نیروی انتظامی با آن روبرو است به این ارتقا نیاز داشت و ان شاالله که برکات آن به مردم و مجموعه نظام برسد.

 

وی عنوان کرد: شاهد هستیم که با وجود مشکلات و کمبودها، نیروی انتظامی فعلیت و بالندگی بیشتری پیدا کرده است.

 

«خسرو رزمجویی» نیز گفت: با تصویب فرماندهی معظم کل قوا و ستاد کل نیروهای مسلح نیروی انتظامی ارتقا جایگاه پیدا کرده و از نیروی انتظامی به فرماندهی کل انتظامی تغییر کرده است.

 

فرمانده انتظامی جهرم افزود:‌ از سال ۱۳۷۰  تغییر ساختاری نداشتیم و اکنون با این تغيير ساختار ان شاالله بهتر به مردم خدمت رسانی می شود و قطعا بار ما سنگین تر شده و به دلیل امکانات سخت افزاری و نرم افزاری که در اختیار خواهیم گرفت خدمات بیشتری ارائه می دهیم.
 

وی عنوان کرد: امروز یکی از رویکردهای نیروی انتظامی همراهی با مردم است و این همراهی با مردم و مردم با ما بسیار موفق و با برکت بوده است.
 

به گزارش شبستان، در پایان این مراسم از کارکنان برگزیده مسابقات کتابخوانی این نیرو نیز قدردانی شد.

 

کد خبر 1126222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha