۲ کهگیلویه و بویراحمدی دیگر قربانی کرونا شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزايش شمار قربانیان کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به ۱۰۳۴ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه در طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ بیمار جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «پرویز یزدان پناه» امروز یکشنبه (۲۱ آذر ماه) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: هم اکنون 108 بیمار در بيمارستان هاي استان بستري بوده كه 40 نفر مبتلای قطعی و هفت نفر از اين بیماران در بخش مراقبت هاي ويژه تحت درمان هستند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 83 هزار و 725 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

 

وی ادامه داد: از 220 نمونه pcr و رپید تست دريافت شده از آزمايشگاه سلولي و مولكولي ياسوج و دهدشت حدود 25 درصد موارد مثبت بودند كه بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد و کهگیلویه بودند.

 

يزدان‌ پناه خاطرنشان کرد: میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا در حال حاضر علیه بیماری کرونا واکسینه شده‌اند و با این کار همه ما کم‌کم به زندگی عادی و انجام فعالیت‌های روزمره خود باز خواهیم گشت. 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: بسیاری از افراد هنوز واکسن را دریافت نکرده اند و تقاضا می کنیم هر چه سریع تر جهت دریافت واکسن اقدام کنند.

کد خبر 1126268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha