برگزاری نشست های بصیرتی در مساجد ملایر  همزمان با ایام فاطمیه

حجت الاسلام نجفی گفت: همزمان با ایام فاطمیه ۱۰ نشست بصیرتی با موضوع حضرت زهرا(س) و مکتب حاج قاسم سلیمانی در ۱۰ مسجد شهرستان در ایام فاطمیه برگزار می‌شود.

 «حجت الاسلام نجفی»  در گفت و گو با خبرنگار شبستان گفت: ستاد  فاطمیه با عنوان حاج قاسم مکتب فاطمی در شهرستان ملایر با همکاری  مجموعه فعالان فرهنگی در ملایر شکل گرفت.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با اشاره به اینکه  با توجه به فرا رسیدن ایام فاطمیه و سالروز شهادت دخت نبی خدا حضرت فاطمه الزهرا(س) با شکل گیری ستاد فاطمیه برنامه‌های مختلفی در سطح شعهرستان تدارک دیده شده گفت: با توجه به همزمانی سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی چهل برنامه با چهل موضوع مختلف در این ایام د شهرستان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه همچنین  کمیته‌های مختلفی برای برگزاری هر چه بهتر برنامه ها در این اسیام شکل گرفته گفت: هر کمیته برنامه های خود را برای برگزاری این ایام ارائه خواهد داد.

حجت الاسلام نجفی از برگزاری اجتماع دختران و پسران حاج قاسم  با همکاری آموزش و پروش در ایام فاطمیه خبر داد و تصریح کرد: همچنین بیش از 40 نشست بصیرتی با موضوع در  مکتب حاج قاسم در این ایام  خواهیم داشت

وی از شکل گیری  پویش های مختلفی با عنوان حضرت زهرا و مکتب حاج قاسم ویژه جوانان و نوجوانان در ایام فاطمیه خبر داد و گفت: فراخوان ایده های برتر فاطمی نیز از دیگر برنامه های پیش بینی شده اداره تبلیغات اسلامی ملایر در ایام فاطمبه است.

وی از برگزاری ده نشست  بصیرتی با موضوع حاج قاسم سلیمانی در ده مسجد شهرستان در ایام فاطمیه خبر دادو تصریح کرد: این نشست ها نیز با حضور اساتید برجسته شهرستان و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

وی برگزاری گفتمانهای دینی در مدارس با حضور اساتید توانمند شهرستان و برگزاری مسابقات و برنامه ها مختلف فرهنگی در فضای مجازی و... را نیز از دیگر برنامه های این ایام د ملایر برشمرد.

 وی با بیان اینکه در هیات مذهبی نیز برنامه های مختلف عزاداری و  روضه خوانی نیز در این ایام برگزار می‌شود گفت: روضه های خانگی در منازل، مساجد، حسینیه ها و ... نیز از دیگر برنامه های ایام فاطمیه در ملایر خواهد بود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری کرسی تلاوت قرآن به یاد حضرت زهرا(س) در شهرستان و روستاها در ابن ایام  خبر داد و تصریح کرد: در این زممینه 15  کرسی تلاوت قرآن برگزار خواهد شد.

وی از حضور مداحان و در مناطق فاقد ر وحانی خبر داد و گفت: این برنامه نیز به صورت طرح جهادی انجام خواهد شد

 وی از اعزام 50 نفر از مبلغان شهرستان به مناطق مختلف شهرستان ملایر در ایام فاطمیه خبر داد و گفت: این مبلغان نیز با حضور در مناطق مختلف شهری و روستایی به تبیین شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س)، برگزاری نماز جماعت، مشاوره و، پاسخگویی به سوالات شرعی و.. خواهند پرداخت.

وی برگزاری نشست بصیرتی 9 دی ، راهپیمایی 9 دی و... را نیز از دیگر برنامه های ایام فاطمیه و سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در ملایر برشمرد.

حجت الاسلام نجفی برگزاری مراسم عزاداری در  15 نقطه شهرستان به صورت دسته های عزاداری را نیز از دیگر برنامه های ایام فاطمیه در ملایر برشمرد.

 وی یادآور شد: همچنین تهیه و توزیع بسته های معیشتی در قالب  کمکهای مومنانه توسط هیات مذهبی را نیز در این ایام خواهیم داشت.

کد خبر 1126339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha