امروزه  معرفی دستاوردهای کانون های فرهنگی و هنری در جامعه  ضروری است

کرمی رام، گفت: امروز معرفی دستاوردهای کانون های فرهنگی و هنری در جامعه ضروری است تا زمینه رشد برای افرادی که در این مکان ها فعالیت می‌کنند، فراهم شود.

مهدی کرمی رام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه  گفت:کانون های فرهنگی و هنری مساجد در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ و معارف اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله )، مقابله اصولی و منطقی با تهاجم فرهنگی منحط و مبتذل بیگانگان با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شد ه است.

 

مدیر کانون جوانان بنی هاشم صحنه افزود:دستاوردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد در طی سال ها تلاش بدست آمده است و تمام تلاش کانون ها این است که برنامه‌ها با وحدت رویه، پرهیز از تک‌ روی و موازی‌کاری انجام  شود.

 

وی خاطر نشان کرد: در راستاي زندگي بهتر و آرامش درزندگي کلاس هاي آموزشي در رابطه با همسرداري وازدواج موفق براي زوجين در کانون برگزار شد .

 

کرمی رام تصریح کرد: در راستای برنامه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و برنامه های سه شنبه ها تکریم اعضای کانون با حضور در منزل خانواده شهدا با آنها دیدار و گفتگو کردند .

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جوانان بنی هاشم صحنه اظهار کرد: براي حفظ و سلامتي مردم صحنه و جلوگيري از ويروس کرونا اعضاي کانون براي درمان آنها به درب منزل رفتند.

 

وی افزود: برگزاری کلاس های قرآن، روانخوانی ، برگزاری کلاس احکام، تجهيز مسجد به ۱۰ تخته فرش  ، برگزاری مسابقات ورزشی از جمله فوتبال، برگزاری کلاس آموزش نماز و نماز جماعت توسط روحاني مسجد ،برگزاری نشست های تخصصی از جمله مسئله حجاب برای بانوان، تهیه و توزیع بسته های معیشتی ، توزیع کتاب بین بچه ها و برگزاری مراسمات دینی و مذهبی همچون دهه محرم، جشن عید غدیر، نیمه شعبان از مهمترین برنامه های کانون است.
 

کد خبر 1126453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha