آغاز ثبت نام رشته های کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی و کاربردی استان زنجان

واحدپور از آغاز ثبت نام رشته های کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی و کاربردی خبر داد و گفت: چهار رشته جدید کارشناسی به رشته های این دانشگاه اضافه شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس دانشگاه علمی و کاربردی استان زنجان در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: پذیرش دانشجو در بهمن ماه در  مقاطع کاردانی و کارشناسی انجام می شود.

 

مرتضی واحدپور با اشاره به اینکه ثبت نام مقاطع کارشناسی از 16آذرماه  آعاز شده و تا 24 آذرماه ادامه دارد ، افزود: ثبت نام مقطع کاردانی نیز از 18 آذرماه شده است و در این دانشگاه در مقطع کاردانی در 66رشته و در مقطع کارشناسی 45 در رشته پذیرش خواهد داشت.

 

وی با اشاره به اینکه ثبت نام در برخی رشته ها تکمیل ظرفیت است و برخی رشته های جدید هستند، گفت: ثبت نام از داوطلبان در هفت مرکز دانشگاه علمی و کاربردی خواهد بود که در هفت مرکز در مقطع کاردانی و 6 مرکز کارشناسی  پذیرش انجام می شود.

 

این مسئول تعداد رشته های دانشگاه علمی کاربردی در استان زنجان را 117رشته خواند و افزود: از داوطلبان تقاضا می کنیم زودتر برای ثبت نام مراجعه کنند چون در صورت واگداری به روزهای پایانی ممکن است با مشکل مواجه شوند.

 

واحدپور افزود: در صورتی که داوطلبان در ثبت نام دچار مشکل شدند می توانند به مراکز فعال در پذیرش داوطلبان مراجعه کنند و پاسخگویی به داوطلبان در مرکز علمی و کاربردی هم انجام می شود.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: رشته های کارشناسی حسابداری، مهندسی فناوری اطلاعات و مدیریت بحران نیروی انتطامی و مدیریت تجاری رشته های جدیدی هستند که در بهمن ماه امسال دانشجو می پذیرد.

 

به گفته رییس دانشگاه علمی و کاربردی استان زنجان با بیان اینکه سال گذشته 40 درصد افزایش پذیرش داشتیم، گفت: امسال نیز پیش بینی می شود با روند افزایش دانشجو در این مراکز مواجه شویم.

 

وی به عیرفعال بودن دو مرکز علمی و کاربردی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: جای امید هست که امسال هم بعد از ثبت نام با رشد دانشجو مواجعه باشیم.

 

به گفته واحدپور، کلاس ها از اول بهمن به صورت حضوری برپا خواهد شد و با ستاد کرونا هماهنگ هستیم و امتحانات دی ماه هم به صورت حضوری برگزار می شود.

کد خبر 1126497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha