کلینیک گیاه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی خواهد شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-قرچک و پیشوا گفت: کلینیک گیاه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، کیان پهلوان افشاری رئیس دانشگاه آزادی اسلامی واحد ورامین-قرچک و پیشوا در حاشیه بازدید دوشنبه های خدمت ورامین در اداره جهاد کشاورزی این شهرستان در جمع خبرنگاران گفت:در دانشگاه آزاد تمام گرایش های کشاورزی دارای هیئت علمی است و پتانسیل‌ها در این مورد زیاد است، دغدغه ما رفع مشکلات صنعت و کشاورزی است و با توجه محدودیت ها باید بهره وری را با دانش بالا ببریم، و سعی ما تولید نهاده ها با محصولات دم دستی است.
وی افزود: مرکز تحقیقات و امنیت غذایی در دانشگاه فعال است و هدف ما تاثیر گذاری در امنیت غذایی منطقه است که یکی از این موارد پیش بینی راه اندازی آزمایشگاه استاندارد سلامت لبنیات است که مجوزهای آن صادر گردیده است.
پهلوان راه اندازی مرکز گیاه پزشکی یکی از دستاوردهای توسعه کشاورزی منطقه توسط دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد و گفت:اخذ گواهی سلامت محصول را در کلینیک گیاه پزشکی در دست اقدام است که در این راستا  مشاوره های خوبی و راه گشایی جهت ارتقای سطح بهره وری و کیفی محصولات داشته باشیم.
وی در پایان گفت: برای پیوند بین دانشگاه و جهاد کشاورزی طرح پویش صورت خواهد گرفت که در این طرح دانشگاه دانشجو را در رشته های مختلف  برای کارشناسی عملی به جهاد کشاورزی واگذار می نماید که سرمایه گذاری برای دانشجوی مهارت محور است.

کد خبر 1126563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha