بازدید معاون روابط عمومی سپاه قدس گیلان از کتابخانه مرکزی رشت

پارسا با همراهی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان از دو کتابخانه مرکزی رشت و میرزاکوچک بازید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، با هدف گسترش همکاری‌ها و تعامل هرچه بیشتر دو مجموعه سپاه قدس گیلان و اداره کل کتابخانه های عمومی استان، «مهدی پارسا» معاون روابط عمومی سپاه قدس گیلان با همراهی «پریسا کرمی» مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان از کتابخانه مرکزی رشت و میرزاکوچک جنگلی بازدید کرد. 
 
در این دیدار «پریسا کرمی» حمایت‌های سپاه در حوزه‌های فرهنگی و ترویج امر کتابخوانی را درخشان توصیف کرد و با اظهار امیدواری نسبت به بهره برداری از بزرگترین کتابخانه عمومی شمال کشور گفت: در صورت تکمیل نهایی و بهره‌برداری کامل کتابخانه مرکزی رشت عموم مردم از خدمات ویژه‌ای که در این مجموعه بزرگ فرهنگی ارائه خواهد شد، بهره‌مند می‌شوند.
 
 
 
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان نیز در این بازدید با قدردانی از تلاش‌های مجموعه کتابخانه‌های عمومی استان گیلان در ایجاد زیرساخت‌های این حوزه برای هرگونه همکاری بیشتر با اداره کل کتابخانه های عمومی استان در جهت پیشبرد اهداف فرهنگی اعلام آمادگی کرد.
 
«مهدی پارسا» همچنین فعالیت های صورت گرفته در کتابخانه عمومی میرزاکوچک جنگلی رشت را بسیار خوب توصیف و بر ضرورت ایجاد کتابخانه های عمومی در مناطق کمتر توسعه یافته با همکاری مجموعه کتابخانه های عمومی، سپاه قدس گیلان و دستگاه های متولی تاکید کرد.
 
وی همچنین در بازدید از کتابخانه مرکزی رشت بخش‌های مختلف این کتابخانه عمومی را برای رفع بسیاری از نیازهای فرهنگی استان کافی و برای هرگونه کمک در راستای اتمام این پروژه اعلام آمادگی کرد.
 
گفتنی است، معرفی بخش‌های مختلف دو کتابخانه، تشریح خدمات کتابخانه‌ها در فضای مجازی و ارایه خدمات متنوع به اقشار مختلف جامعه از سوی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، معاون امور کتابخانه‌ها و همکاری ها و مسئول کتابخانه عمومی میرزاکوچک جنگلی و نیز ابراز تمایل مسئولین دو مجموعه برای همکاری های بیشتر از مهمترین محورهای این دیدار و بازدید های جداگانه بود.
 
کد خبر 1126577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha