توجه وزارت ورزش در توزیع عادلانه امکانات/ مناطق محروم در اولویت قرار گیرند

حجت‌الاسلام صفری ملک میان توزیع عادلانه سرانه‌های ورزشی توسط وزارت ورزش و جوانان را خواستار شد و گفت: مناطق محرومی که دارای استعدادهای ورزشی هستند باید در امر توزیع عادلانه منابع و سرانه‌های ورزشی در اولویت قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «محمد صفری ملک میان» امروز (دوشنبه، 22 آذر) در دیدار با وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: رویکرد دولت سیزدهم مبتنی بر انجام حرکت‌های جهادی برای رفع موانع با هدف ارتقاء سطح کمی و کیفی در حوزه‌های مختلف طرح‌ریزی شده که بسیار حائز اهمیت است.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس حوزه ورزش و جوانان و لزوم توجه به آن با توجه به ظرفیت‌ها و استعدادهای زیادی که در این بخش وجود دارد را لازم و ضروری خواند و عنوان کرد: متاسفانه در طی سالیان گذشته شاهد بودیم که چطور برخی از حوزه‌های ورزشی دستخوش آفت‌هایی همچون سیاسی‌کاری شدند.

 

صفری ملک میان با تاکید بر اینکه در انتخاب وزیر ورزش و جوانان مجلس و دولت قواعد را رعایت کردند تا فرد مورد نظر شخصی از جنس خود ورزش و آشنا به این حوزه باشد اذعان کرد: معرفی و انتخاب سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با توجه به اینکه ایشان از بدنه ورزش بودند و تجربه‌های زیادی هم داشتند، حرکت بسیار خوب و مطلوبی بود.

 

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراها در مجلس عملکرد وزیر ورزش و جوانان و اقداماتش را تاکنون مطلوب ذکر کرد و با بیان اینکه نمایندگان خانه ملت هم از ایشان رضایت دارند افزود: انتظار داریم با توجه به شرایط مالی و اعتباری که در دولت وجود دارد پیگیری‌های وزیر ورزش و جوانان بر اساس اولویت‌بندی انجام شود.

 

وی توزیع عادلانه سرانه‌های ورزشی توسط وزارت ورزش و جوانان را به عنوان یک خواسته و مطالبه از وزیر خواستار شد و اضافه کرد: شهرستان‌هایی که علی‌رقم استعدادهای زیاد ورزشی از حیث امکانات و زیرساخت‌های ورزشی محروم و کم‌برخوردار هستند جزو مناطقی محسوب می‌شوند که باید در بحث توزیع عادلانه منابع و سرانه‌ها در اولویت وزارتخانه قرار گیرند.

 

کد خبر 1126650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha