رویداد «به رسم سردار» در استان گیلان برگزار می شود

حبیب زاده از برگزاری رویداد «به رسم سردار» توسط دانش آموزی بسیجی گیلانی همزمان با دومین سالگرد شهادت «حاج قاسم سلیمانی» خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «حامد حبیب زاده» امروز ( دوشنبه، ۲۲ آذر ) در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری رویداد «به رسم سردار» توسط سازمان بسیج دانش آموزی استان گیلان، اظهار کرد: این رویداد به منظور معرفی هرچه بیشتر «سردار سلیمانی» و شناساندن ابعاد شخصیتی و رفتاری این مرد بزرگ به نوجوانان و با هدف معرفی شهدای کشور و تربیت نسل جدید با تفکر شهید سلیمانی برگزار می‌شود.

 

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی گیلان با بیان اینکه هر فردی، روح شهید سلیمانی را در جان خود پیدا کرده و برای تحقق یک جامعه سالم و انسان دوستانه تلاش می‌کند افزود: علاقه مندان به شرکت در این حرکت فرهنگی و دانش آموزی می توانند یک اقدام خداپسندانه با تاسی از سردار دل‌ها انجام داده و آن را به دبیرخانه رویداد به آدرس اینترنتی https://shad.ir/hayatemadreseh ارسال کنند.

 

وی سوم دی ماه را آخرین مهلت ارسال اثر عنوان کرد و بیان داشت: چهار مورد از ویژگی‌های سردار سلیمانی و تبدیل آن به هشتگ برای توجه بیشتر شرکت کنندگان در این رویداد مورد توجه قرار دارد.

 

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی گیلان ادامه داد: #همنشین انبیا با موضوع کمک و محبت به والدین، #مرهم با موضوع کمک به هم نوع، #پناه با موضوع عشق به اهل بیت و #امیدوارم با موضوع امید، انرژی و ابتکار از جمله این محورهاست.

 

وی با بیان اینکه این رویداد به دنبال انسجام رسانه‌ای و اثبات توانمندی دانش آموزان به مسئولان است اعلام کرد: به ۴۰ اثر دریافتی به قید قرعه جوایزی اهدا می‌شود.

 

 

 

 

کد خبر 1126653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha