بازدید رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس فارس

سردار «محمد باقری»، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ضمن بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس فارس در جریان آخرین تغییر و تحول این مرکز قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «محمد باقری»، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، امشب (22 آذر)  همراه با شماری از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح و فرماندهان ارشد استان از مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس و نمایشگاه دائمی دفاع مقدس در این مرکز بازدید کرد.

 وی در این بازدید در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته در مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس فارس قرار گرفت و در این بازدید همچنین طرح «زره پوش» ساختمان موزه دفاع مقدس استان فارس نیز افتتاح شد، طرح «زره پوش»ف شامل بیش از 40 هزار پلاک مشخصات شهدا، جانبازان و آزادگان استان فارس می شود.

«سعید کوشکی جهرمی»، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس نیز در این بازدید به ارائه گزارشی از اقدامات فرهنگی و مهندسی صورت گرفته در ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس و موزه آرایی این مرکز ارائه کرد.

وی این مرکز را از اولین مراکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در سطح کشور عنوان کرد که کلنگ ‌زنی شده بود اما به دلیل عدم اختصاص بودجه تاکنون به تکمیل نهایی نرسیده است.

خاطر نشان می شود، سردار باقری در این بازدید با حضور بر سر مزار شهدای گمنام مدفون در این مرکز فرهنگی به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

کد خبر 1126672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha