رویداد ملی فهما نمایشگاهی فاخر از فعالیت‌های بچه‌های مسجد است

همت پور با اشاره به اینکه رویداد ملی فهما نمایشگاهی فاخر از فعالیت‌های بچه‌های مسجد است گفت: روسای ادارات شهرستان ها در رونق بخشی به رویداد ملی فهما نقش بسزایی دارند و سعی بر این بوده است از ظرفیت آنها در معرفی رویداد ملی فهما بهره ببریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت الاسلام مرتضی همت پور» در دیدار با کانون های مساجد شهرستان شوشتر اظهار کرد: این شهرستان دارای پیشینه ای تاریخی و مذهبی است که مسجد جامع شوشتر نمونه ای از تاریخ و تمدن ایران است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان با بیان اینکه جاذبه های گردشگری مانند آسیاب های قدیمی شوشتر در کنار آثار باقی مانده از گذشتگان بر زیبایی های فرهنگی هنری این شهر افزوده است افزود: انتظار است کانون های مساجد شوشتر از این جاذبه ها در جذب مخاطب بیش از پیش تلاش کنند.

 

وی با اشاره به اینکه رویداد ملی فهما نمایشگاهی فاخر از فعالیت‌های بچه‌های مسجد است اضافه کرد: روسای ادارات شهرستان ها در رونق بخشی به رویداد ملی فهما نقش بسزایی دارند و سعی بر این بوده است از ظرفیت آنها در معرفی رویداد ملی فهما بهره ببریم.

 

حجت الاسلام همت پور تصریح کرد: شهرستان شوشتر 70 کانون فرهنگی هنری دارد که در این دیدار از کانون های برتر تقدیر و قدردانی شد و جلسه ای توجیهی جهت رویداد ملی فهما و شناخت سامانه بچه های مسجد و اخذ مجوز الکترونیکی کانون ها و همچنین نسبت به تاسیس کانون های جدید اقداماتی صورت گرفت.

 

کد خبر 1126681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha