ایجاد ۵ هزار فرصت شغلی برای مددجویان زنجانی تا پایان امسال

به گفته صفری، از ابتدای سال جاری برای ۲ هزار و۵۰۰ مددجوی تحت حمایت فرصت‌های شغلی ایجاد شده و تا پایان امسال ۵ هزار فرصت شغلی نیز در دستور کار است.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: برنامه های اشتغال زایی این نهاد در سال گذشته به طور کامل محقق شد و برنامه‌ریزی‌شده است تا پایان امسال نیز قریب به 5 هزار فرصت شغلی در راستای درآمدزایی و توانمندسازی برای رسیدن به استقلال مالی وخودکفایی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد ایجاد شود .

 

هدایت صفری با اشاره به اهمیت اشتغال در کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقاء پویایی و نشاط اجتماعی گفت: تلاش کمیته امداد در حوزه اشتغال‌زایی ارتقاء خدمات اثربخش به مددجویان تحت حمایت با نگاه توانمندسازی به‌منظور افزایش اعتماد عمومی به کارکردهای محرومیت‌زدایی نظام و تقویت مسئولیت‌های اجتماعی اقشار و دستگاه‌های مختلف برای رشد شاخص‌های خدمت‌رسانی این نهاد به اقشار نیازمند است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه سامانه امداد هوشمند وکارآمد با هدف بهبود وتسریع در فرآیند خدمت رسانی به مددجویان وتحقق شفافیت راه اندازی گردیده است، گفت: از ششم آذرماه که فرآیند ثبت وپالایش اطلاعات پرونده های مددجویی همزمان با سراسر کشور در استان شروع گردیده ، تاکنون بیش از 50 درصد پرونده ها با حساسیت ویژه وتمرکز براصل دقت وکیفیت در سیستم امداد هوشمند بروز رسانی وپالایش اطلاعات گردیده است .

 

وی با بیان اینکه این استان به پایتخت شور وشعور حسینی وبهشت خیران است ، افزود: به همت مردم خیر ونیک اندیش استان میانگین سرانه ماهیانه ایتام زنجانی از محل حامیان به بیش از یک‌میلیون و 100هزار تومان و میانگین سرانه فرزندان محسنین به 389 هزار  تومان رسیده است که در هر دو بخش استان زنجان از میانگین کشوری بالاتر ایستاده است .

 

کد خبر 1126750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha