کارگاه آموزشی مهارت های زندگی توسط کانون نور نبوی خوی برگزار شد

حبیبی خویی گفت: کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با دعوت از مربی برتر استانی و با حضور خواهران عضو کانون فرهنگی هنری نورنبوی در مسجد سیدالشهدا (ع) روستای خوی برگزار شد.

«ابراهیم حبیبی خویی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با دعوت از مربی برتر استانی و با حضور خواهران عضو کانون فرهنگی هنری نورنبوی در مسجد سیدالشهدا (ع) روستای خوی برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری نور نبوی مسجد سيدالشهدا (ع) روستای خوی ادامه داد: برگزاری کارگاه آموزشی مهارت های زندگی اغلب آسیب پذیری های اجتماعی نوجوانان و جوانان در جامعه را کاهش می دهد.

 

وی با بیان اینکه کارگاه آموزشی مهارت های زندگی به صورت رایگان برگزار شد ابراز کرد: مهارت خودآگاهی، کنترل خشم، مقابله با استرس، مهارتهای ارتباطی و حل مسئله و مهارت فرزند آوری از جمله موارد مطرح شده در کارگاه آموزشی مهارت های زندگی بود.

 

حبیبی خویی استفاده از اساتید مجرب در انتقال مباحث به مخاطب را اثر گذار دانست و گفت: استفاده از اساتید مجرب به دانش و آگاهی شرکت کنندگان در کارگاه های آموزشی مهارت های زندگی کمک می کند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری نور نبوی مسجد سيدالشهدا (ع) روستای خوی ادامه داد: تاکید بر جایگاه رفیع زن در خانواده، آگاه سازی خانواده ها جهت بهبود روابط بین فردی، قدرت بخشی در بستری از معنویات با حضور فعالان عرصه فرهنگی از دیگر موارد مطرح شده در این کارگاه بود.

 

وی با اشاره به اینکه «مهارت های زندگی» توانایی هایی هستند که به ما کمک می کنند با موقعیت های زندگی، بخصوص موقعیت های پرخطر به طور صحیح برخورد کنیم گفت: آموزش مهارت های زندگی کسب مهارت برقراری ارتباط سالم با دیگران است و حل مشکلات بدون صدمه زدن به خود یا دیگران که ما باید این موارد را در آموزش های دوران نوجوانی مد نظر قرار دهیم.

 

کد خبر 1126753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha