توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی در نهمین مرحله از طرح مواسات کانون‌های مساجد استان زنجان

حجت الاسلام یارمحمدی، از توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی توسط ۴۰ باب کانون فرهنگی و هنری مساجد در شهرستان‌های ابهر، خرمدره و خدابنده خبر داد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: طرح همدلی و مواسات کانون های فرهنگی و هنری مساجد پس از فرمایشات مقام معظم رهبری با همکاری برنامه سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه(س) در سراسر کشور آغاز شد.

 

حجت الاسلام محمدنقی یارمحمدی با اشاره به اینکه طرح همدلی و مواسات کانون های مساجد استان در هشت مرحله به اجرا درآمده است، گفت: در نهمین مرحله از اجرای این طرح 1200 بسته گوشت قربانی از طریق 40 باب کانون فرهنگی و هنری مساجد در شهرستان های ابهر، خرمدره و خدابنده بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

 

وی بر ضرورت استمرار رزمایش مواسات و همدلی مومنانه تاکید کرد و یادآور شد: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان در کنار سایر نهادهای خودجوش مردمی در طول چندماه گذشته به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی لبیک گفتند و با جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه نقش خود را در این شرایط سخت ایفا کردند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان خاطرنشان کرد: کانون های مساجدی که در استان مجری این طرح هستند، اقلام دیگر مورد نیاز خانوارها را با کمک خیرین تهیه کرده و در قالب بسته های کمک مومنانه توزیع می کنند.

 

کد خبر 1126755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha