اموال تملیکی به قشر مددجو و نیازمند استان ایلام واگذار شود

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: اموال تملیکی که در اختیار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی این استان است می تواند بخشی از نیازهای ضروری قشر مددجو و نیازمند استان را برطرف نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «رضا طاهری» در دیدار با دادستان استان ایلام با تشریح برخی نیازمندی های ضروری مددجویان این نهاد، اظهار کرد:  کمیته امداد آمادگی دارد در صورت واگذاری بخشی از اموال تملیکی به این نهاد آنها را در بین مددجویان و نیازمندان استان که قبلا نیازهای آنان رصد شده است توزیع نماید.

 

وی همچنین با بیان اینکه قشر مددجو و نیازمند استان گاها با آسیب های اجتماعی گوناگون مواجه هست و گاها توانایی مقابله با این آسیب ها و حقوق از دست رفته خویش را ندارند، گفت: انتظار داریم حوزه قضایی استان مددجویان را در این موارد حمایت و به آنان کمک کند.

 

مدیرکل کمیته امداد ایلام با اشاره به اینکه در زمینه های فرهنگی، افزایش تاب آوری، آموزش، انجام مشاوره های خانواده، طرح آموزشی ۳۱۳ که همه زمینه های توانمندسازی هستند از برنامه های امداد هستند، افزود: در زمینه تأمین مسکن نیز کمیته امداد برنامه های گوناگون را تدارک دیده که نیاز خانواده ها به حداقل برسد.

 

طاهری تصریح کرد: هم اکنون ۱۲۰ نوع خدمت توسط امداد به خانواده های نیازمند ارایه می شود که در زمینه های گوناگون،معیشتی،حمایتی،شغلی و توانمندسازی ارائه می شوند.

 

«عبدالوهاب بخشنده» دادستان استان ایلام نیز در این دیدار ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با کمیته امداد خصوصا کمک قضایی و حمایتی به مددجویان، تصریح کرد: با توجه به اینکه بخشی از مراجعین به حوزه های قضایی استان از خانواده های مددجو و کم بضاعت هستند ما این آمادگی را داریم که در راستای حل مشکلات این قشر با کمیته امداد همکاری کنیم.

 

 

کد خبر 1126838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha