برگزاری محافل نورانی قرآن  موجب انس و الفت نسل جوان با قرآن کریم می‌شود

حجت الاسلام دوستیان ، گفت: به طور قطع برگزاری محافل نورانی قرآن موجب انس و الفت عموم مردم به ویژه نسل جوان با قرآن کریم می‌شود.

حجت‌الاسلام حسن دوستیان  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: قرآن تنها برنامه زندگی ما مسلمانان است و تنها سعادت بشر در گرو بازگشت مردم به ارزش‌ها و معیارها و اصول قرآنی است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قصرشیرین افزود: در پرتو قرآن کریم انسانیت به آرامش فکری و روحی دست می زند تا از برکات مادی و معنوی حیات شرافتمندانه برخوردار شود.

 

وی خاطرنشان کرد:منادیان اسلام معتقدند که دور شدن از این سرچشمه فیض و عزت بوده است که ملت‌ها را گرفتار جمود فکری و عقب ماندگی کرده است و هر چه بر سر مردم آمده به علت دور شدن از این کتاب آسمانی و پیام رهایی بخش آن است و کتابی که انسان را به بیداری و هوشیاری و تفکر و اندیشیدن می‌خواند.

 

حجت الاسلام دوستیان بابیان اینکه  برگزاری محافل قرآن  باعث ترویج آموزه های دینی می شود، تصریح کرد: برگزاری چنین محافلی بستر درک مفاهیم و عمل به آموزه‌های قرآنی را بیش از پیش در جامعه عملیاتی کرد و ترویج فرهنگ قرآنی، توسعه فضای معنوی و تقویت باورهای دینی و ارزشی در بین مردم از  اهداف مهم برگزاری این محفل انس با قرآن است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قصرشیرین گفت: کاهش آسیب‌های اجتماعی  از دستاورد آشنایی با قرآن است و مردم باید انس و تلاوت قرآن را جدی بگیرند.

 

کد خبر 1126930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha