ارتش جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر سرمایه انسانی کارآمد و مومن است

امیر سرتیپ دوم حسینی با تاکید بر تربیت معنوی نیروهای ارتش با محوریت قرآن گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران معنویت محور و مبتنی بر سرمایه انسانی کارآمد و مومن است در حالی که این نگاه در سایر کشورهای دنیا تنها بر تجهیزات نظامی معطوف است.

امیر سرتیپ دوم ستاد سید محمدرضا حسینی، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد میزبانی دژبان کل ارتش در مسابقات قرانی نیروی های مسلح در پایان آذر 1400 گفت: خداوند را شاکریم که توفیق خدمت گزاری به اهل قرآن در این مرحله نصیب دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران شد و انشاءالله بنده و تمام همکارانم در این مرحله به عنوان خادمان قرآن سربلند خواهیم بود.

 

فرمانده دژبان کل ارتش  ادامه داد: در سال 98 نیز این مسابقات در سطح ارتش به میزبانی دژبان ارتش به لطف خدا برگزار شد و در پایان این مراسم و مسابقات همگان اذعان داشتند که دژبان به بهترین نحو ممکن میزبانی را انجام داده است. خدا را شاکریم که در این سطح از مسابقات قرآن کریم در سطح نیروهای مسلح نیز که سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل و دومین دور مسابقات همسران و دومین دوره مسابقات فرزندان و کارکنان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از فردا به مدت سه روز به میزبانی دژبان ارتش برگزار می شود.

 

وی اظهار کرد: دژبان ارتش برای این مسابقات از مدت ها پیش به اتفاق تمام همکاران در سازمان عقیدتی سیاسی ستاد ارتش و آجا جلسات مکرر برگزار کردیم و به لطف پروردگار تمام امکانات و زمینه لازم برای برگزاری این مراسم فراهم شده است و آماده اجرای مسابقات هستیم.

 

وی اظهار کرد: امروز نیز آخرین جلسه هماهنگی برگزار شد و امیدواریم به بهترین نحو ممکن این مسابقات برگزار شود.

 

امیرحسینی با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب در زمینه ارتش معنویت محور تصریح کرد: ارتش معنویت محور مبتنی بر سرمایه انسانی کارآمد و مومن است و برخلاف برخی کشورها که تجهیزات محور هستند، نیروهای مسلح ما نیروی انسانی محور و سرمایه انسانی محور هستند زیرا اعتقاد داریم اگر بهترین تجهیزات روز دنیا در اختیار نیروی انسانی ناقابل باشد، اثری ندارد.

 

وی گفت: به لطف خدا در ارتش معنویت محور در طول سالیان بعد از انقلاب که روز به روز به وضعیت معنویت محوری ارتش و روحیه انقلابی ارتش جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح اضافه شده است و همه نیروها مخلص، مومن، متعهد و پای کار هستند و در کنار دیگر همرزمان در سایر نیروهای مسلح در راه ارتقای معنویت کارکنان به بهترین نحو ممکن تلاش می کنیم.

 

امیر حسینی با اشاره به گام دوم انقلاب افزود: در گام دوم انقلاب نیز به لطف خدا در طرح های مصباح و دوره های بصیرت خانواده ها و در تمام موضوعات مربوط به خانواده ها، کارکنان و نیروها هرچه در توان داریم در طبق اخلاص گذاشته و اعتقاد داریم که هزینه هایی که انجام می شود، هزینه نیست و سرمایه است و انشاءالله برای آینده ارتش و نیروهای مسلح ماندگار خواهد بود.

 

وی گفت: هر ماموریتی که به دژبان محول می شود قبل از اجرای آن بنده به اتفاق تمام فرماندهان در صحنه و میدان عمل تمام موضوعات بررسی و عملیاتی می شود. به لطف خدا تمامی شرکت کنندگان از مسابقات از میزبانی دژبان ارتش بسیار رضایت داشتند و ما تمام تلاش خود را برای برگزاری بهترین شکل از مساباقت به کار می بریم و آماده هستیم میزبانی تمام مسابقات ارتش و نیروهای مسلح را بر عهده بگیریم.

 

کد خبر 1126942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha