حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران بر سر  مزار شهدای گمنام پردیس

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برسر مزار شهدای گمنام شهرستان حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به همراه امام جمعه شهرستان پردیس، مدیر کل بنیاد شهید شهرستان های استان تهران، فرماندار، دادستان، رییس دادگستری، سرپرست شهرداری بومهن و سایر مسئولین با حضور در مرقد مطهر دو شهید گمنام والامقام فاز ۳ پردیس با شهیدان و امام شهیدان تجدید میثاق و با اهدای گل و نثار فاتحه یادشان را گرامی داشتند.

 همچنین مراسم تجلیل و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران شهرستان پردیس در همین مکان مقدس برگزار و خانواده های بزرگوار این عزیزان ضمن دیدار چهره به چهره با نماینده محترم ولی فقیه در بنیاد، امام جمعه محترم پردیس و سایر مسئولین به بیان مشکلات خود پرداختند.

حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس در حاشیه این مراسم خاطر نشان کرد:سفر نماینده مقام معظم رهبری به این شهرستان را باید به فال نیک گرفت و ان شاءالله مایه برکات و منشأ خدمات خوبی برای خانواده های گرانقدر شهدا و ایثارگران شهرستان خواهد بود.
وی افزود:‌این عزیزان با مشکلات فراوانی مواجه هستند و مسئولین محترم باید در پی مرتفع نمودن مشکلات آنها باشند. زیرا این امنیتی که امروز بحمدالله در کشور حاکم است مرهون خون شهدا و صبوری خانواده های این عزیزان است.

کد خبر 1127048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha