جبهه انقلاب باید کنشگر باشد

مدیر ارتباطات و رسانه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور به وجود هیئت های مذهبی، فعالان فرهنگی، دستگاه های حاکمیتی، جوانان متعهد و انقلابی و ... اشاره کرد و گفت: جبهه انقلاب باید کنشگر باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «مهدی اخوت» امروز در کارگاه آموزشی رابطین رسانه ای دفاتر ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد حضور رسانه را یک الزام و ضرورت برای انجام ماموریت ها دانست و اظهار کرد: رابطین رسانه ای به عنوان مشاورین رسانه امام جمعه، باید به اقتضاعات رسانه های امروزی مسلط باشند.

 

مدیر ارتباطات و رسانه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه اینترنت فرصت های طلایی داشته و همه مطالب متنوع در این فضا در دسترس کاربران قرار دارد خطاب به رابطین رسانه ای، گفت: اگر به این فضا تسلط داشته باشید می توانید ضمن دروازه بانی خبر مطلوب، زمان، مکان، ادبیات و حجم انتشار را مدیریت کنید.

 

وی خلق موقعیت خبری را مهم دانست و افزود: اطلاع رسانی برنامه ها، بیانات و فعالیت های امام جمعه باید در دستور کار رابطین رسانه ای قرار گیرد، زیرا امام جمعه مطالبه گر بوده و پیگیری مشکلات مردم را در دستور کار دارد.

 

اخوت توسعه کیفی ستادهای نماز جمعه را در دستور کار شورا دانست و ادامه داد: باید سهم ائمه جمعه در عمران و آبادانی هر منطقه و شهر مشخص شود و بتوانیم این مهم را به درستی به جامعه منتقل کنیم.

 

مدیر ارتباطات و رسانه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به فعالیت حدود 900 پایگاه نماز جمعه در سراسر کشور، خاطرنشان کرد: رابطین رسانه ای باید تصویر به هنگام و شفاف به جامعه ارائه دهند.

 

وی بر ضرورت توجه به ارزش های خبری در اخبار تاکید کرد و افزود: اخبار دینی، فرهنگی و بصیرتی باید هنرمندانه تنظیم شوند.

 

اخوت ضمن تاکید بر حفظ هویت تشکیلاتی، اظهار کرد: باید ضمن اثرگذاری مطلوب بر مخاطبان، از رفتارهای غیرحرفه ای پرهیز کرد.

 

مدیر ارتباطات و رسانه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور به وجود هیئت های مذهبی، فعالان فرهنگی، دستگاه های حاکمیتی، جوانان متعهد و انقلابی و ... اشاره کرد و افزود: جبهه انقلاب باید کنشگر باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر پایگاه های نماز جمعه زیبایی های نهاد امامت جمعه به ویژه جریان سازی را به درستی عرضه کنند، می توان شاهد تاثیرگذاری لازم در جامعه باشیم.

 

اخوت بر تولید محتوای حرفه ای به منظور جذابیت برای مخاطبان تاکید کرد و یادآور شد: تولید محتوای ارزشمند بهترین راهکار برای جذب مخاطبان است.

کد خبر 1127060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha