جانبازان سند زنده نظام و انقلاب هستند

عباسی جانبازان را سند زنده نظام و انقلاب دانست و گفت: جانبازان در برهه از تاریخ مدال افتخار و فداکاری را با نثار جان خود نه تنها در کشور بلکه در دنیا به گردن آویختند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، «اسدالله عباسی» شامگاه امشب (سه شنبه، 23 آذر) در دیدار با جانبازان شرکت کننده در چهاردهمین دوره مسابقات رالی خانوادگی کشور و خانواده های آنها، اظهار داشت: ورزش علاوه بر ایجاد شور و نشاط اجتماعی، ارتباط تنگاتنگی با عواطف و احساسات اجتماعی و فرهنگی جامعه دارد.

 

استاندار گیلان تصریح کرد: ورزش می تواند سلامت روح را تامین کند. گاه سلامت جسم به مخاطره می افتد اما اگر سلامت روح حفظ شود جامعه بانشاطی خواهیم داشت.

 

وی رالی را ورزشی مهیج و با نشاط اعلام کرد و افزود: سلامت روح و روان بسیار مهم است و برگزاری این مسابقات می تواند این فضا را در خانواده ها بوجود آورد.

 

وی جانبازان را سند زنده نظام و انقلاب دانست و گفت: جانبازان در برهه ای از تاریخ مدال افتخار و فداکاری را با نثار جان خود نه تنها در کشور بلکه در دنیا به گردن آویختند.

 

عباسی تاکید کرد: ما وظیفه داریم در راه خدمت رسانی به جانبازان و خانواده های آنها تلاش کنیم و این خدمت رسانی را نمی توان با ارزش های مادی ارزیابی کرد.

 

وی با اشاره به اینکه جامعه امروز به شادی و نشاط نیاز دارد، خاطر نشان کرد: درحال حاضر به علت شیوع ویروس کرونا در جهان و ایران میزان تاب آوری جامعه به سطحی رسیده که اقداماتی از این قبیل به افزایش روحیه مردم کمک می کند و با توجه به محدودیت هایی کرونایی موجود این اقدام شایسته تقدیر است.

کد خبر 1127073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha