اهدای جهیزیه به نوعروسان / محفل انس با قرآن در لیسار برگزار شد

به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) به ۵ نوعروس بخش کرگانرود جهیزیه اهدا و به مناسبت هفته «قرآن، عترت و نماز» محفل نورانی انس با قرآن کریم در شهر لیسار تالش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، به مناسبت هفته «قرآن، عترت و نماز» محفل نورانی انس با قرآن کریم در دبیرستان دوره دوم شهید دکتر بهشتی شهر لیسار برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام«ابراهیم فلاح» در این محفل، اظهارکرد: آفرینش مجموعه‌ای از نشانه‌ها و شگفتی‌های خداست که وقتی این شگفتی‌ها و آیات خدا را می‌نگریم عظمت خدا را در جهان احساس کرده و غیر او را حقیر و کوچک می‌شماریم.

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش افزود: خوشبختانه امروز با پیشرفت علوم طبیعی و کشف اسرار و شگفتی‌های جهان طبیعت و ریزه‌کاری‌های ساختمان وجود انسان، حیوان و گیاه و ساختمان حیرت انگیز یک سلول و یک اتم و نظام شگفت انگیز عالم ستارگان، درهای خداشناسی به روی ما گشوده شده است، بطوری که به جرات می‌توان گفت تمام کتاب‌های علوم طبیعی کتاب‌های توحید و خداشناسی است که به ما درس عظمت پروردگار را می‌دهند؛ زیرا این کتاب‌ها، پرده از روی نظام جالب موجودات این جهان بر می‌دارد و نشان دهنده عظمت علم و قدرت آفریدگار این جهان است.

 

*توزیع جهیزیه بین نوعروسان بخش کرگانرود

به مناسب میلاد حضرت زینب(س)؛ به ۱۵ نورعروس بخش کرگانرود جهیزیه اهدا شد.

 

این جهیزیه‌ها که شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، جارو برقی و ماشین لباسشویی بود به ارزش ۶ میلیارد ریال و به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش کرگانرود تهیه شده بود که با حضور امام جمعه بخش کرگانرود، بخشدار و مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) به نوعروسان تحویل داده شد.

کد خبر 1127083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha