۱۵ بانک خصوصی استان سمنان باید تسهیلات رونق تولید پرداخت کنند

هاشمی گفت:۱۵ بانک خصوصی در سراسر استان سمنان باید از این پس تسهیلات رونق تولید را پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان ازسمنان، سید «محمد رضا هاشمی» در نشست شورای اداری استان سمنان با بیان اینکه علاوه بر بانک‌های دولتی، بانک‌های خصوصی نیز موظف به نقش آفرینی در زمینه رونق تولید هستند، تاکید کرد: ۱۵ بانک خصوصی در سراسر استان سمنان باید از این پس تسهیلات رونق تولید را پرداخت کنند.

 

استاندار سمنان هدف از کار را رشد اقتصادی استان سمنان عنوان کردوافرود: از این پس بانک‌های خصوصی نیز موظف به پرداخت تسهیلات و راه اندازی دو واحد تولیدی راکد هستندو با این کار می‌خواهیم در واقع از تمام ظرفیت‌های استان برای رونق تولید و حفظ اشتغال بهره بگیریم.

 

وی با بیان اینکه رشد هشت و نیم درصدی برای سال آتی استان در نظر گرفته شده در نتیجه باید از همه ظرفیت‌ها برای تحقق آن استفاده کنیم اضافه کرد: تمرکز بر واحدهای صنعتی، معدنی و صادرات در کنار بهره‌وری و تولید موضوعاتی هستند که این رشد را محقق می‌سازند.

 

هاشمی با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی به منظور توسعه استان سمنان، صادرات خود را از گمرک استان انجام دهند، تاکید کرد: برخی واحدها هستند که صادرات خود را از مبادی خارج از گمرک صورت می‌دهند در نتیجه آمار صادرات آنها لحاظ نمی‌شود لذا باید از این پس برای صادرات ترغیب هایی در نظر گرفته شود.

 

استاندار سمنان درخصوص ابلاغ بودجه ١۴٠١ بیان کرد: این بودجه با توجه به شاخص‌هایی مانند جمعیت، محرومیت و پراکندگی اختصاص می‌گیرد، گفت: در کنار اعتبارات ما در سال جاری اعتبارات سفر استانی رئیس جمهور را نیز داریم که باید به نحو احسن اختصاص یابد از سوی دیگر برخی از طرح‌های سفر رئیس جمهور دارای اعتبارات شناور است و مدیران در این خصوص به توسعه متوازن استان سمنان توجه کنند.

کد خبر 1127115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha