بررسی ۵۱ قرار داد زمین در شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان

مدیر حقوقی و امور قرار دادهای سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: ۵۱ قرارداد زمین در شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان،« فرهاد اصل ایرانی فام» اظهار داشت:این قراردادها ، از جمله قراردادهایی بودند که پیش از این به آنها اعطای مهلت شده بود.

 

وی افزود: در نهایت با بررسی سوابق ، ۵۰ فقره قرار داد از این تعداد فسخ شد ، که گستره ۱۳.۶ هکتار را این میزان قرار داد در برداشتند.

 

مدیر حقوقی و امور قرار دادهای سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران خاطر نشان کرد : ۱ فقره قرارداد با گستره ۳۶۰متر مربع نیز از دستور کار خارج شد.

 

اصل ایرانی فام یاد آور شد : سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به شدت با سفته بازان و دلالان برخورد قانونی می کند، که البته پیش از این دستورالعمل ها به روش های متعددی همچون نصب در تابلو اعلانات ،سامانه پیامکی و همچنین سایت سازمان اطلاع رسانی شده است.

وی تاکید کرد : بنابر این همواره  از نقل و انتقال های غیر قانونی ممانعت به عمل آمده است و در این راستا به صورت مستمر، قراردادهای راکد مورد پایش قرار گرفته و قرار داد های فاقد پیشرفت فیزیکی در هیات های حل اختلاف مطرح و رای فسخ قرار داد اعلام شده است.

کد خبر 1127129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha