آغاز اجرای طرح پرداخت صدقه الکترونیکی از طریق کد QR در بشرویه

حلوانی با بیان اینکه طرح پرداخت صدقه الکترونیکی از طریق کد QR در بشرویه آغاز شده است، گفت: همکاران این نهاد با مراجعه به درب منازل، ادارات و فروشگاه ها اقدام به نصب برچسب مربوطه بر روی صنادیق صدقات می کنند.

«حسن حلوانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: باعنايت به سرعت بخشیدن در رفع فوری مشکلات نیازمندان در سطح کشور طرح پرداخت صدقه الکترونیکی در تمامی نقاط در حال اجرا است.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بشرویه با بیان اینکه طرح پرداخت صدقه الکترونیکی از طریق کد QR در بشرویه آغاز شده است، افزود: همکاران این نهاد با مراجعه به درب منازل، ادارات و فروشگاه ها اقدام به نصب برچسب مربوطه بر روی صنادیق صدقات می‌کنند که از طریق اسکنر گوشی همراه قابل انجام است.

 

وی در ادامه بیان کرد: این طرح مشابه پرداخت قبوض آب و برق انجام می‌شود به محض اینکه اسکنر گوشی همراه بر روی برچسب صندوق قرار گیرد شماره صندوق مشترک به طور خودکار قابل رویت است و خیرین می توانند صدقات خود را به صورت الکترونیکی با وارد کردن شماره کارت بانکی پرداخت کنند.

 

حلوانی ادامه داد: در صورت نداشتن صندوق، افراد میت‌وانند با مراجعه به کمیته امداد این شهرستان و دریافت برچسپ که قابل نصب بر روی تمامی سطوح است در این امر خیر همکاری داشته باشند.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بشرویه به مزایای طرح طرح پرداخت صدقه الکترونیکی از طریق کدQR اشاره کرد و گفت: ارسال پیامک فوری از مبلغ وصول شده به گوشی همراه صاحب صندوق یا شخص پرداخت کننده، امکان پرداخت صدقات در هر زمان و مکان و جلوگیری از استهلاک پول ملی و پیشگیری از سرقت های احتمالی از مهم ترین مزایای اجرای این طرح است.

کد خبر 1127185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha