زلزله زدگان خراسان شمالی بیش از ۱۴۵ میلیارد ریال کمک بلاعوض دریافت کردند

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: خسارت دیدگان از زلزله امسال تاکنون ۱۴۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض دریافت کرده اند.

«علی محمدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با بیان اینکه خسارت دیدگان از زلزله امسال تاکنون ۱۴۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض دریافت کرده اند، اظهارداشت: کمک های بلاعوض تاکنون به ۴۱۵ نفر از خسارت دیدگان از زلزله امسال پرداخت شده است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی افزود: همچنین برای سرعت دادن به بازسازی مناطق زلزله زده استان، توزیع سیمان رایگان اهدایی مقام معظم رهبری  در مناطق زلزله زده شهرستان های گرمه، جاجرم، مانه و سملقان و فاروج در حال انجام است.

 

وی با بیان اینکه حمل سیمان توسط ماشین آلات بنیاد مسکن از استان گلستان به روستاهای هدف انجام می شود، گفت: تاکنون ۵۶۸ متقاضی برای دریافت سیمان رایگان معرفی شده اند که این محصول به ۵۶۴ متقاضی تحویل شده است.

 

محمدی افزود: در مجموع، چهار هزار و ۴۱۴ تُن سیمان معادل ۸۸ هزار و ۲۸۰ پاکت از این محصول میان خسارت دیدگان از زلزله امسال توزیع شده است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: تاکنون ۸۷۶ فقره پرونده تشکیل و کارشناسی شده و ۷۴۰ مورد به بانک معرفی شده است.

 

زمین لرزه ۲۷ اردیبهشت ماه امسال بخش هایی از مناطق شهرستان های گرمه و جاجرم را لرزاند که موجب خسارت عمده به واحدهای مسکونی شد که بر اساس آمار اعلام شده، در این زلزله به یک هزار و ۳۰۲ واحد مسکونی خسارت وارد شد.

 

 

کد خبر 1127248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha