بچه های مسجد راوه میزبان سوگواری ایام فاطیمه

جعفری از برگزاری مراسم سوگواری دهه اول فاطمیه به همت کانون شهدای هسته ای در روستای راوه خبر داد.

«محمد مهدی جعفری» ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت و سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: طی برنامه ریزی های انجام شده توسط مجموعه مسجد مقرر شد برنامه های دهه اول ایام فاطمیه با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد صاحب الزمان(عج) روستا برگزار شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای هسته ای روستای رواه با بیان اینکه در این ایام بچه های مسجد و اعضای کانون میزبان سوگواران در این ایام هستند، افزود: این برنامه ها علاوه بر مشارکت اعضا در برنامه ها راهی موثر در راستای تبیین فرهنگ و معارف دینی در جامعه است.

 

وی با اشاره به اینکه برنامه های ایام فاطمیه اول و دوم با همدلی و همکاری کانون فرهنگی هنری شهدای هسته ای و هیت عاشقان حسینی، امام جماعت و هیئت امنا برگزار می شود، خاطر نشان کرد: همزمان با شب شهادت حضرت زهرا (س) ویژه برنامه عزاداری و سو گواری اجرا خواهد شد.

 

جعفری به تهیه نذورات با همدلی و همراهی خیرین اشاره کرد و گفت: شرکت کننده گان در این ایام بعد از برنامه عزاداری و سینه زنی از سفره نذری که به همت کانون و با همکار خیرین تهیه می شود بهره مند می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای هسته ای روستای رواه همچنین ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد سردار دل ها گفت: همزمان با شب شهدات سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی به مدت پنج شب مراسم عزاداری و سوگواری برگزار می شود.

 

جعفری با بیان اینکه این برنامه بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود، ادامه داد: قرائت قرآن، سخرانی امام جماعت مسجد، مداحی و عزاداری با نوایی گرم ذاکرین اهل بیت از دیگر برنامه های این ایام است.

کد خبر 1127340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha