برگزاری نشست های تخصصی ویژه اولین نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان در کاشان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از برگزاری نشست های تخصصی ویژه اولین نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان در این شهرستان خبر داد.

میثم نمکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: همزمان با برپایی نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان برنامه‌های متنوع فرهنگی و نشست های تخصصی در کاشان در حال برگزاری است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان افزود: در این ایام، ۶ عنوان برنامه فرهنگی با هماهنگی و همکاری نهادهای فرهنگی و دانشگاهی شهرستان و نهادهای خصوصی و مؤسسه‌های فرهنگی کاشان در نظر گرفته شده است که اجرا می‌شود.


نمکی افزود: برگزاری  نشست هم اندیشی ناشران کاشان به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، نشست بررسی راهکارهای افزایش سرانه کتاب و کتابخوانی در شهرستان به میزبانی کتابفروشی ساربوک و نشست تقدیر از دانش آموزان نویسنده به میزبانی اداره آموزش و پرورش کاشان از جمله این نشست ها خواهد بود.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان ادامه داد: نشست نقش میانجی پژوهش به عنوان حلقه مفقوده توسعه فرهنگ و هنر  به میزبانی مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر کاشان و رونمایی و معرفی مجموعه کتاب ۱۰ جلدی عبور و مرور ایمن در شهر کوچک من به میزبانی فرهنگسرای مهر کاشان از دیگر برنامه های این مناسبت است.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، یادآور شد: برنامه ها در روز پنجشنبه ۲۵ آذر با برگزاری مراسم رونمایی از کتاب کاشان شناسی در آثار استاد ایرج افشار به میزبانی سرای عرفانی کاشان  پایان خواهد یافت.


پانزدهمین نمایشگاه کتاب استانی اصفهان و نخستین نمایشگاه مجازی کتاب استان از ۲۰ تا ۲۸  آذرماه با حضور بیش از یک هزار و ۱۰۰ ناشر از سراسر کشور برگزار می شود و علاقه مندان می توانند جهت بهره مندی از تخفیف ۴۰ درصدی خرید کتاب با مراجعه به نشانی www.ketab.ir به صورت ۲۴ ساعته نسبت به مشاهده و سفارش کتاب اقدام نمایند./

کد خبر 1127456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha