کارگاه آموزشی نمایشنامه نویسی و بازیگری «پویش سلیمانی» درالیگودرز آغاز شد

کارگاه آموزشی نمایشنامه نویسی و بازیگری از ایده تا اجرا با عنوان «پویش سلیمانی» از سوی حوزه هنری استان لرستان و همکاری اداره فرهنگ وارشاد در شهرستان الیگودرز آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، دکتر «سینا دلشادی»، مدرس بخش ایده و نمایش نویسی این دوره از کارگاه اظهارداشت: کارگاه  آموزشی نمایشنامه نویسی و بازیگری از ایده تا اجرا با عنوان «پویش سلیمانی» در قالب کارگاهی و در زمینه نمایشنامه نویسی و بازیگری از مرحله ایده تا اجرا و فن بیان، بدن و شناخت نقش و کاربرد آن در تولید نمایش و همچنین روند تولید نمایشنامه اقتباسی به هنرجویان آموزش داده می‌شود.

 

دلشادی افزود: این کارگاه‌های آموزشی به مدت ۱۲ روز به تدبیر و برنامه ریزی حوزه هنری استان لرستان  از ۲۴ آذرماه لغایت ششم دی ماه در چهار شهرستان الیگودرز، دورود، بروجرد و خرم آباد برگزار می‌شودکه این کارگاه امروز در الیگودرز به مدت سه روز صبح و عصر در پلاتو سایه مجتمع فرهنگی هنر ی سیمرغ برای علاقه مندان  برگزار می شود.

 

وی هدف از اجرای این برنامه را بررسی ابعاد شخصیت والای سردار سلیمانی و پرداختن به ویژگی‌های منحصر به فرد ایشان در عرصه‌های نظامی، فرهنگی و اجتماعی در قالب فعالیت‌های هنری و معرفی آن با زبان هنر به نسل نوجوان و جوان  دانست.

 

دلشادی در پایان خطاب به علاقه مندان به نمایش نویسی گفت: در دنیا کشورهای مختلف دنبال شخصیت سازی برای خود هستند در حالی که ما در کشورمان قهرمانان ملی و مذهبی بسیاری از جمله سردار سلیمانی داریم که می شود سالها در مورد آن نمایش نوشته شود.

کد خبر 1127477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha