برگزاری سه شنبه های تکریم با حضور جوانان فعال کانون

داور زاده ، گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برنامه سه شنبه های تکریم با حضور اعضای کانون برگزار شده است.

محسن داور زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا بسیار از فعالیت ها کانون ها تعطیل،با اعمال محدودیت یا در فضای مجازی پیگیری شده است.

 

مدیر کانون روستایی دارالنور گیلانغرب افزود: این کانون با عزمی راسخ در رویدا فهما شرکت می کند تا فعالیت های جوانان کانون را به همه معرفی کند.

 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه کانون روستایی است و در تابستان مردم و جوانان به کار کشاورزی بیشتر مشغول هستند اما کودکان و نوجوانان  روستا ساکت ننشستند و در برنامه های اوقات فراغت کانون با تمام توان شرکت کردند.

 

داور زاده تصریح کرد: اعضای کانون در مناسبت های مختلف همچون  ميلاد امام حسن عسگري (ع) ايستگاه صلواتي برگزار کردند و در هفته بسیج  چند صفحه از نهج البلاغه را خواندند.

 

مدیر کانون  روستایی دارالنور گیلانغرب اظهار کرد:برگزاری کلاس های آموزش و روانخوانی قرآن، احکام، تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند، توزیع بسته های معیشتی ، برگزاری مراسم عزاداری دهه آخر صفر و ماه محرم، آغاز دهه فاطمیه ، غبار روبی مزار شهدا و عطر افشانی، غبا روبی  مساجد و برگزاری مسابقات مختلف از مهمترین برنامه های اجرایی کانون است.

 

وی گفت: طی چندین مرحله روستا را ضدعفونی کرده و  مواد بهداشتی را به خانواده گوشزد کردیم.

 

 

کد خبر 1127498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha