بازطراحی و نصب تصاویر شهدای قرچک/ نام‌گذاری خیابان‌ها و کوچه‌های فاقد نام شهید

شهردار شهرستان قرچک با اشاره به بازطراحی و نصب تصاویر شهدای قرچک توسط شهرداری گفت: نام‌گذاری خیابان‌ها و کوچه‌های فاقد نام شهید در حال بهسازی و انجام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، محسن خرمی شریف شهردار شهرستان قرچک اظهار کرد: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند؛ افتخاری است برای کوی‌ها و برزن‌ها که نام شهید و عنوان شهادت بر فراز آن‌ها بدرخشد، این بازطراحی و نصب تصاویر شهدا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه انجام شد.
وی افزود: نام‌گذاری خیابان‌ها و کوچه های سطح شهر به یاد شهدای گران‌قدر، ضمن تجدید خاطرات آن‌ها در اذهان شهروندان باعث دلگرمی خانواده‌های آن عزیزان نیز می‌شود.
این مدیر شهری افزود: تصاویر برخی تابلو های شهدا نیز به مرور زمان بر روی بنرهای چاپ شده کم رنگ شده بود که این بازطراحی و نصب شد و خیابان‌ها و کوچه‌هایی که فاقد نام شهید بودند و یا تابلو آنها فرسوده شده بود، یکبار دیگر بهسازی و نام‌گذاری شدند.
شهردار قرچک در پایان گفت: شهروندان فهیم قرچک می توانند درصورت مشاهده هرگونه نقصی در تابلوی شهدا و ناگذاری آنها مراتب را به روابط عمومی شهرداری اعلام کنند تا رفع ایراد شود.

کد خبر 1127514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha